Toon posts:

Xtreamlok Alert [typisch...]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
avond gentlemen,

was een beetje aan het proggen in vba hier. Een van de dingen die ik in m'n script heb geknalt is een browser venster. En het mooiste van dat ding is, dat hij het ook nog doet... Nu is dat ding er, op de een of andere manier, mee opgehouden. Als ik deze functie aanroep krijg ik een foutmelding, namelijk deze

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~monni052/Xtreamlok_Alert.jpg

Nu ben ik erachter gekomen, via google, dat het een vage beveiliging van Windoos is voor het gebruik van gekraakte en gepatchte bestanden. Daarentegen vind ik het wel frustrerend dat het juist door 8)7 MS 8)7 Visual Basic opgeroepen wordt...

Kent iemand het probleem, of liever gezegd: kent iemand een oplossing?

ps. ik heb al een *.dll bestand verwijderd en een XLok register onderdeel weggehaald.

Verwijderd

Topicstarter
niemand kent dit; heeft dit gehad :?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Hoeveel mensen hebben er tussen middernacht en 8 uur 's morgens tijd om te reageren :?
Wacht anders even wat langer voor te kicken, een uur of 24 of zo ;)

Waarschijnlijk meegekomen met een of ander programma dat je sindsdien hebt geinstalleerd. Draait die xl.exe nog?

Je zou het volgens google in principe gewoon via add/remove programs moeten kunnen verwijderen.

offtopic:
Whehe, de tweede hit bij [google=xtreamlok] is een GoT topic

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
hij staat niet in mijn software lijst. Ook niet in m'n processenlijst.

[edit]
Idd... zijn niet veel mensen tussen 01.00 en 8.00 online :P

Verwijderd

is dit fenomeen verder onbekent?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
Een account per persoon is wel genoeg ;)

Over verwijderen van xtreamlok: doorklikken naar Google groups lijkt wat tips te geven, zoals vxblock.dll, xinstall.dll en xsystem.dll verwijderen (je zegt er eentje verwijderd te hebben, er zijn er dus waarschijnlijk meer). Overigens werken dan waarschijnlijk ook programma's die er van afhankelijk zijn niet, maar het is kiezen of delen :P

Als alternatief zou je ook je code (en koppelingen) even kunnen geven :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

goed dan, heb een msofiledialog picker toegevoegd. Deze wordt in de volgende code weergegeven:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
Private Sub Knop19_Click()

Dim dlgOpen As FileDialog

Set fd = Application.FileDialog(msoFileDialogFilePicker)

Dim vrtselecteditem As Variant
    With fd

If .Show = -1 Then

For Each vrtselecteditem In .SelectedItems

Afbeelding_1 = vrtselecteditem 'een kolomnaam in een tabel
                Afbeelding21.Picture = vrtselecteditem 'een ole-object op het formulier

Dim opdracht As String

opdracht = "c:\program files\irfanview\i_view32.exe " & vrtselecteditem _
                & " /resize=(298,244) /dpi=(72,72) /convert=c:\documents and  settings\monnikhof\bureaublad\mobile\NEW-" _
                & Auto_ID & "_1.jpg"                                        'conversie van de foto

test = shell(opdracht, vbHide)                          'conversie uitvoeren

MsgBox "Foto toegevoegd!!"

Next vrtselecteditem

End If
    End With

Set fd = Nothing

End Sub

Verwijderd

sry voor het uitschieten 8)7

Verwijderd

ohwjah.. dat account :X.. ff niet zo handig bezig geweest. Voor de moderators dezer site, mijn oprechte excuus _/-\o_
Pagina: 1