Toon posts:

[N00bish]Writer doet het niet.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het zal voor sommigen van jullie wel erg dom overkomen maar ik krijg m'n rewriter maar niet aan de praat. Ik heb een tijdje geleden XP Professional geïnstalleerd en sindsdien doet hij het niet meer. Nu wil ik toch best graag een cd'tje branden en nu vraag ik dus hier maar om hulp.

Ik heb inmiddels Easy CD Creator 6.0 Platinum (eerlijk gekocht :*) ) en hij geeft aan dat er geen ondersteunende hardware (rewriter dus) te vinden is. Mijn vraag is of dit softwarematig te verhelpen is of dat m'n rewriter gewoon naar de klote is.

Bij voorbaat dank, Michiel.

Verwijderd

ASPI installeren en ik durf te wedden dat hij het dan doet :)

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 22:06

Xof

Of even drivers installeren voor de ide controller op je mobo kan ook de oorzaak zijn :)

Verwijderd

Of even kijken voor een firmware update voor je brander. APSI layer is volgens mij onzin omdat ie bij Easy al erin zit. Het kan ook zijn dat je brander verkeerd staat op de kabel, master/slave, misschien ook even handig om te checken. Tevens zou het handiger zijn als je ook even vermeld welke merk/type brander het is :?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 november 2003 @ 03:26:
Of even kijken voor een firmware update voor je brander. APSI layer is volgens mij onzin omdat ie bij Easy al erin zit. Het kan ook zijn dat je brander verkeerd staat op de kabel, master/slave, misschien ook even handig om te checken. Tevens zou het handiger zijn als je ook even vermeld welke merk/type brander het is :?
ik heb 't zelf gister nog gehad na een upgrade van 98 naar xp. dus geen onzin :)