Toon posts:

Slechtste einde aller tijden

Pagina: 1
Acties:
  • 165 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Om maar even een nieuwe te openen :) Bij mij was dat Diablo, ik speelde hem uit, dacht toen; Nu met het andere mannetje spelen om zijn filmpje te zien. bloed zweet en tranen en dan krijgen we PRECIES hetzelfde filmpje :(

En het einde van Half-Life vond ik ook zwaar tegen vallen. Sta je met die gast in de trein heb je 2 keuzes; Met hem meedoen of niet. Ene optie vervaagt het beeld en krijg je de afliteling, de andere wordt je in een kamer met monsters geplaatst en zie je de aftiteling. Nogal mega mager en vond ik zwaar teleurstellend.

• Mike78
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-02 14:49

Mike78

Always

Ik vond het einde Monkey Island f*ck, hij was wel verassend. Maar toch je had het idee dat al die moeite voor niets was. :)

24 uur per dag, 24 biertjes in een krat. Toeval?

Verwijderd

Baldur's Gate : 80uur spelen voor een stom klote 3d filmpje van 10 sec.
Zegt ook verder nix over het plot ofzo!
Man, echt klote!! :(

Verwijderd

Topicstarter
Welke Money Island bedoel je eigenlijk? Deel 1, 2, 3 of 4?

• Force
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-07-2023

Force

Kan iemand ff me neus afvegen?

Ik vond het einde van het onzin forum wel onverwacht :?

Ok, het eind van red alert2 vond ik zwaar kinderachtig. Romanov met zijn broek op zijn knieen, nou nou wat een lol :r
Tanya zag er trouwens wel lekker uit daar.

Leven is als een pijpkaneel, iedereen zuigt eraan en krijgt zijn deel.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 08 december 2000 11:11 schreef Force het volgende:
Tanya zag er trouwens wel lekker uit daar.
Dat ben ik 300 % met je eens :9~

• Visionist
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-09-2025
Voor degene die het niet wisten... tanya uit RA2 speelt ook in de SF serie SLIDERS op RTL 4. :)

• Mike78
  • Laatst online: 15-02 14:49

Mike78

Always

Op vrijdag 08 december 2000 10:27 schreef DMaarten het volgende:
Welke Money Island bedoel je eigenlijk? Deel 1, 2, 3 of 4?
Sorry, deel 2.

24 uur per dag, 24 biertjes in een krat. Toeval?

Verwijderd

MI2 einde was inderdaad nogal teleurstellend...

Je blijft liever in de waan dat ergens in een verre, onbereikbare dimensie het Monkey Island-realm echt bestaat. En dan zie je zo'n kermis-afloop..... Zwaar balen.

Maar je moet toegeven dat ze het in Monkey Island 3 wel weer goed hadden opgepakt, want die intro is heel erg leuk :7

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:28
Vond het einde van Half Life zwaar tegenvallen.
Toen ik het einde wist dacht ik van "laat ik die gozer eens helemaal in het begin neerknallen", maar dat kan niet eens!! :(

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:13

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik von het einde van hl helemaal niet zo slecht.. was onwijs open en daarom zwaar gaaf (vin ik) maar daar houd dus niet iedereen van. het is gewoon een einde waar een vervolg aan hoort :)

blup

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik vond het einde van Risk II nogal tegenvallen, gewoon helemaal niets extra's of zo.
Maar aan de andere kant: het hele spel was an sich niet zo bijzonder.

Verwijderd

Topicstarter
Verder nog eindes van iemand?

• GaiusBertus
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-07-2022

GaiusBertus

aka Gajes

Op vrijdag 08 december 2000 13:32 schreef Codin het volgende:
MI2 einde was inderdaad nogal teleurstellend...

Je blijft liever in de waan dat ergens in een verre, onbereikbare dimensie het Monkey Island-realm echt bestaat. En dan zie je zo'n kermis-afloop..... Zwaar balen.

Maar je moet toegeven dat ze het in Monkey Island 3 wel weer goed hadden opgepakt, want die intro is heel erg leuk :7
Mee eens, maarrrr... het einde van MI3 vond ik dan weer wat afgeraffeld. Die laatste 2 chapters waren echt niets, zoooo doorheen alhoewel Dingy Dog (tm) nog wel gaaf was. Maar dan had je het uit en kreeg je een superkort filmpje van Elaine en Guybrush die getrouwd waren en klaar... jammer...

Er zijn wel meer spellen die dan zo'n heel kort, abrupt einde hebben. Thief II ook. Het laatste filmpje brak zo boems opeens af... jammer...

En wat ook vaak jammer is: de zogenaamde climaxen op het eind van spellen zijn enorme anti-climaxen... Deus Ex had bijvoorbeeld een belachelijk eenvoudige eind level. Gelukkig niet zo'n belachelijk 'Baby' baas als in Half-life, dat was echt helemaal triest. Verder was het einde van Half-life best wel tof, met die creepy guy die je een keuze aanbood. Maar de laatste levels... :r

Yeah well, that's just, ya know, like, your opinion, man.

Verwijderd

Op vrijdag 08 december 2000 11:15 schreef DMaarten het volgende:

[..]
Dat ben ik 300 % met je eens :9~
ik voor 400 %

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:10
Die van Unreal, denk je van yes, ik gaat terug naar aarde, is de benzine op |:(

Steam

Verwijderd

Half-Life ja... errug slecht.... het spel zelf is echt megagoed maar het einde is een beetje te kort.... ze hadden toch ff wat meer moeten laten zien wat de gevolgen waren van de gekozen keus.

• Demo
  • Laatst online: 16-02 10:41

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Op vrijdag 08 december 2000 11:56 schreef Visionist het volgende:
Voor degene die het niet wisten... tanya uit RA2 speelt ook in de SF serie SLIDERS op RTL 4. :)
Izzut die lekkere van sliders? In dat geval:
:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 09 december 2000 17:34 schreef Ne0pHyt3 het volgende:
Half-Life ja... errug slecht.... het spel zelf is echt megagoed maar het einde is een beetje te kort.... ze hadden toch ff wat meer moeten laten zien wat de gevolgen waren van de gekozen keus.
Jongen, daar heb je nou helemaal gelijk in, ik had het niet beter kunnen zeggen :)

Verwijderd

euhm van die oude spelletje die je op je 8088 of 286 speelde. Had je het uitgespeeld dan krijg je GAME OVER in beeldwat nou game over GAME WON ofsow mochten ze wel programmeren :)

• Janoz
  • Laatst online: 17-02 09:33

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Op zaterdag 09 december 2000 17:34 schreef Ne0pHyt3 het volgende:
Half-Life ja....... ze hadden toch ff wat meer moeten laten zien wat de gevolgen waren van de gekozen keus.
Tja.... gevolgen:
Nee -> Je gaat dood
Ja -> Zie je in HL2

Wat wil je nog meer weten?

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• Bloodclot
  • Laatst online: 19:36

Bloodclot

Jawier!

[/off topic mode] Half life 2, ja daar hoorde ik ook al van 1,5 jaar terug. maar sinds dien.......??? wanneer komt dat uit?[off topic mode]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog NOOIT iets van HL 2 gehoord, zowel in de Power Unlimited, PcZone, PvGamer en op het internet niet. Helaas aleen maar de geruchten, maar nog niets officieels.

Verwijderd

Ok komt ik weer langs de N64 freak....

Ik vond het einde van Mario64 best wel teleurstellend. Je ziet alleen die princes terugkomen en krijgt mario een kus op zijn neus(!!?)en een taart nou yippee!! daar speel ik nou echt zo een spel voor.

Verwijderd

Op zaterdag 09 december 2000 16:55 schreef Emperor het volgende:

[..]
ik voor 400 %
Screenshot dan ..

• pica
  • Laatst online: 13:10
Ik speel hem wel ff voor de 2e keer uit, ik beloof een screenshot

Steam

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik vond t einde van Streetfighter op de Snes toen zo lame, nix aan. En zo nog wel meer van die spellen waarvan ik niet op de naam kan komen. :)

• Thomix
  • Laatst online: 15-02 02:08

Thomix

cAFFEÏNE!

ik heb een keer heretic 2 uitgespeeld, de gekraakte versie...
3 weken spelen, uitgespeeld, *knikker* terug in windows. Hoezo het eindfilmpje is weggeknipt?
Dus de moraal: koopt altijd complete spellen (ofsow ;)

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Captain Skyhawk op de NES 8-bit.
Ik weet nu nog hoe ik daar als klein kut kotertje zat te kijken naar een 'Game Over' scherm na weken ploeteren ;(

Ja, dat is traumatisch idd

:+

Great minds think in parallel gutters.

• looskuh
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

looskuh

Dawwgg

het einde van RA2 valt met de allies nog wel mee, die is wel aardig. Als je het met de soviets uitspeeld krijg je 5 seconden een slecht filmpje te zien, vervolgens nog eens 5 seconden een flits, en dan de stem van die vage gozer, ben z'n naam ff kwijt, en dan is het klaar. Echt belabberd.

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Ik vond het eind van half-life wel goed!
(ik koos voor de dood)
Jullie zullen wel lachen maar ik vond die Xen levels ook niet eens zo kut.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• TDB
  • Laatst online: 15:46

TDB

Quake 2 :r

PSN: TDBtje

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Quake 2 vond ik ook wel aardig.

Wat dachten jullie van het einde van descent.
Is er iemand die dat heeft uitgespeeld? (zonder cheats?)

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Verwijderd

Quake 3 (muziek wel aardig, maar intro is errug cool en dan zo'n zwak eindfilmpie) |:(

• StarLite
  • Laatst online: 01-12-2025

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Soldier Of Fortune

2455654 raketten krijgen de boss NIET dood, en dan word 'ie gekilld ddor een vallende TL-balk..

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• Undertaker2
  • Laatst online: 28-01 07:24
Ja, inderdaad!

Heb ik ook gespeeld.... echt superdom.

Het einde van Homeworld. Zo'n wazig filmpje en dat is het. (alle filmpjes zijn in dat spel een beetje vreemd en simpel)

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

• Asphyxion
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-02 16:44

Asphyxion

I am, therefor I think

Het einde van Half Life is lame. En die van Hitman ook....

Verwijderd

Hebben Unrealtournament en NFS4:carreer mode ook een bijzondere einde ? Heb het namelijk nooit uitgespeeld!

Verwijderd

Topicstarter
Met Unreal Tournmament sta je volgens mij op het einde in een kamer met al je troffeen die je gewonnen hebt, ik weet het niet precies meer is al een tijd geleden dat ik hem uitgespeeld had:)
Pagina: 1