Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• bigoldie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 16:38
Ik heb gisteren (26 november 2003) een Philips HDD100 gekocht. Echt een super mooie MP3-speler. Nu heb ik echter een probleem ermee: Hij loopt vast.

Gisteren is dit ook gebeurt en heb hem toen 10 uur of meer aan laten staan en daardoor is de accu leeggelopen. Toen heb ik hem weer opgeladen en deed ie het weer. Ben niet naar de winkel gegaan omdat hij het toch alweer deed.

Nu laat ik hem trots aan een aantal vrienden zien en gebeurt het weer. Hij loopt weer vast. Terwijl ik alleen even de aan-knop ingedrukt hield. De backlight blijft branden en tekst dat normaal langs komt razen, staat nu stil.

Heeft iemand anders dit al meegemaakt en/of weet iemand een oplossing?

-------------------------------------------------------------

Inmiddels heb ik er alweer een beetje info erbij:

Question:
My hdd freezes or hangs up.

Answer:
Try doing a soft reset. Press and hold the UP key and the volume + key for a couple of seconds. Then switch on the hdd using the POWER button. Note that your songs and data will not be lost or corrupted by a soft reset.

Hij doet het weer, maar toch ben ik benieuwd naar ervaringen van andere mensen...

[ Voor 26% gewijzigd door bigoldie op 27-11-2003 21:52 ]

Life isn't fair. It's just fairer than death, that's all.

• the_Omniscient
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-11 14:20

the_Omniscient

Geen oplossing zonder probleem

bigoldie schreef op 27 november 2003 @ 21:44:
Ik heb gisteren (26 november 2003) een Philips HDD100 gekocht. Echt een super mooie MP3-speler. Nu heb ik echter een probleem ermee: Hij loopt vast.

Gisteren is dit ook gebeurt en heb hem toen 10 uur of meer aan laten staan en daardoor is de accu leeggelopen. Toen heb ik hem weer opgeladen en deed ie het weer. Ben niet naar de winkel gegaan omdat hij het toch alweer deed.

Nu laat ik hem trots aan een aantal vrienden zien en gebeurt het weer. Hij loopt weer vast. Terwijl ik alleen even de aan-knop ingedrukt hield. De backlight blijft branden en tekst dat normaal langs komt razen, staat nu stil.

Heeft iemand anders dit al meegemaakt en/of weet iemand een oplossing?
Allereerst: laat hem niet aanstaan! Dat gaat de kwaliteit van je mooie inverted schermpje natuurlijk niet echt ten goede komen.

Het is even puzzelen zonder een bijgeleverde manual (is wel te downloaden overigens), maar er zit een "reset-knop" op de HDD100. Ik meen dat het "volume+" en "pijltje omhoog/previous track" tegelijkertijd indrukken was.

En tja... de vasthangers... ze zijn notorious geworden op de HDD100. Wellicht dat het upgraden van de firmware enig soelaas biedt, maar bij mij blijft het niet al te best.

Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig

• bigoldie
  • Laatst online: 18-08 16:38
Allereerst: laat hem niet aanstaan! Dat gaat de kwaliteit van je mooie inverted schermpje natuurlijk niet echt ten goede komen.
Helaas moest ik hem wel aan laten staan aangezien ik hem niet uit kon doen. En wist de bovengenoemde trick ook nog niet
Het is even puzzelen zonder een bijgeleverde manual (is wel te downloaden overigens), maar er zit een "reset-knop" op de HDD100. Ik meen dat het "volume+" en "pijltje omhoog/previous track" tegelijkertijd indrukken was.
Ben ik net ook achtergekomen. Maar in iedergeval bedankt.
En tja... de vasthangers... ze zijn notorious geworden op de HDD100. Wellicht dat het upgraden van de firmware enig soelaas biedt, maar bij mij blijft het niet al te best.
Ik ga het zo upgraden. In iedergeval ook bedankt. Helaas had ik nergens iets van de vasthangers gelezen.

Life isn't fair. It's just fairer than death, that's all.

• the_Omniscient
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-11 14:20

the_Omniscient

Geen oplossing zonder probleem

Graag gedaan. Als je iets meer wilt lezen over het gedrag en handelbaarheid + geluidskwaliteit e.d., lees even deze head-to-head review tegenover de iHP-100:

click

Excuses voor de gammele opbouw van deze review, 2.5 MB aan plaatjes, maar het dekt de lading als je Engels beheerst.

Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig

• Foxz
  • Laatst online: 21-11 18:46

Foxz

343 Guilty Spark

Mag ik je vragen hoeveel je hebt betaald voor de HDD100? Wanneer dat namelijk de adviesprijs is van €499,= zou ik hem zonder enige twijfel terugbrengen. Ik heb de speler zelf ongeveer 3 maanden gehad en weet dus ongeveer waarover ik praat. Zoek anders wat posts van mij op (bijna altijd raak, ik post zo ongeveer nooit). Overigens moet ik helemaal gelijk geven wat betreft de looks van de speler, die zijn echt subliem. Waarschijnlijk heb je 'm ook niet voor de volle prijs gekocht en dan is het in vergelijking met de andere spelers zeker een mooi apparaat. Verwacht trouwens begin volgend jaar een nieuwe firmware update (ik weet het niet zeker, maar zeer waarschijnlijk) en de opvolger met een capaciteit van 20Gb, de HDD120 (hoe origineel :P). Maar heb je dus nog vragen of iets dergelijks, stel ze ik hoop ze te kunnen beantwoorden :).

Kicking the darkness 'til it bleeds daylight

Verwijderd

Hallo,

Ook ik heb in het verleden een HDD 100 gekocht. Nu heb ik echter een probleem met de bijbehorende software, DMM. Ik heb een nieuwe PC gekocht en deze loopt constant vast bij het starten van het programma. Heeft nog iemand dit probleem??

Het zou ideaal zijn als je gewoon je MP3's via de verkenner kunt laden, maar helaas heb je een programmaatje nodig uit 1854 :(

Gr. Djoelzz
Pagina: 1