Toon posts:

need for speed underground

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb need for speed underground geïnstalleerd. ik heb namelijk een probleem, zodra ik mijn profiel aan het laden ben, dan stopt het spel ermee en keer ik terug naar windows, hebben jullie enig idee waardoor dit komt. ik heb de nieuwste updates van nvidia gedownload.

Verwijderd

Voor de rest hardware van het systeem, drivers, OS.

(btw, beetje onduidelijke titel)

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:14
Dit topic staat in t verkeerde sub-forum.

Heb je al gepatched naar de laatste versie van NFSU ?

FF via EA de laatste patch opzoeken, wie weet helpt het.

• Flippie Flink
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02 08:57
Dus je hebt need for speed geinstalleerd omdat je een probleem hebt? ... Is het een legale versie, anders is erg misschien iets mis gegaan bij het downloaden.

Verwijderd

Topicstarter
ik denk dat het door de patch komt, hebben jullie de url van de patch?
heb hier http://www.eagames.com/of...erground/us/downloads.jsp gezocht, maar kon niets vinden.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Welkom op GoT! :)

Omdat het 'je eerste' is: Spielerij - Problemen & Vragen <-- daar horen (technische) vragen over spelletjes thuis, ik verplaats het dan ook vanuit Software Algemeen die kant op. Om nog even meer te 'zeuren': ook is je topictitel wat kort door de bocht aangezien er niets wordt gezegd over wat er met NFS aan de hand is, maar als je een andere titel voorstelt, pas ik (of een collega) het aan :)

Er mist verder nogal wat info, zie de sticky topics (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/Sticky_off.gif) in SPV voor wat er nog nodig is (inderdaad OS, maar ook hardware etc). Geef ook even aan of er iets in je event log (logboek in het NL) verschijnt :)

Verder zijn er heel wat tips te vinden door de GoT search te gebruiken: voorbeeldje, loop daar dus ook even wat van door :)

offtopic:
Je bent al de vierde die ik vanavond in SA verwelkom, is er ergens een vakantie oid dat er zo snel nieuwe mensen komen die meteen topics openen? :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

En welkom in Spielerij - Problemen & Vragen

Zou je Lees dit voor je een topic opent/een reply post! eventjes door willen lezen, en de daar gevraagde info willen posten, anders kunnen we je niet helpen :)
Pagina: 1