Toon posts:

Sitecom DC202 v1 of Speedtouch 510i

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een basic ADSL met een Speedtouch ethernet modem, maar ik wist niet toen ik alles aanschafte dat dat ethernet modem ook een router was, dus hadden wij er een Sitecom DC202 v1 bij gekocht,

Maar nu na de firmware update vind dat dat Speedtouch meer functies heeft zoals multi NATP entries, en in het lijkt dat er ook meer geconffigd kan worden binnen die speedtouch.

Dus mijn vraag was heeft iemand advies voor mij, of heeft iemand zo'n voorval ook gehad?

/Edit

Oh en nu laat ik mijn router via PPTP in bellen op mijn modem.
en dan zou ik gewoon de NAT functie weer aankunnen zetten.
(ik weet niet of hier voor en nadelen aanzitten)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2004 22:25 ]

Verwijderd

Topicstarter
*SCHOP*

Verwijderd

Topicstarter
*KICK*

Verwijderd

Topicstarter
KICKKKKK

• CookiePower
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:23

CookiePower

Heeft iemand mijn bal gezien?

Ik kom echt geen wijs uit je post. Hoe verwacht je met een topicstart als deze een antwoord te krijgen? Lees het nog eens na, stel het op in normaal Nederlands en stel een vraag die te begrijpen valt.

• datkanveelbeter
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-04 11:48
Verwijderd schreef op 27 november 2003 @ 21:09:
Ik heb een basic ADSL met een Speedtouch ethernet modem, maar ik wist toen ik alles aanschafte dat dat ethernet modem ook een router was, dus hadden wij er een Sitecom DC202 v1 bij gekocht,
Dus als ik het goed begrijp heb je een "basic ADSL met een Speedtouch ethernet modem" waarvan je al wist dat het ook een router was.
Toen heb je alsnog een router gekocht(dc202).
Maar nu wil je bepaalde conf. die op de speedtouch zitten gebruiken? :?

En ja dat gaat natuurlijk, gewoon je speedtouch op je ingebouwde switch aansluiten > en niet op je WAN ingang.

[ Voor 28% gewijzigd door datkanveelbeter op 14-01-2004 19:10 ]

Verwijderd

Topicstarter
Oh sorry foutje, ik wist het niet.

En ik vraag me nou af welke van de 2 ik nou beter als router kan gebruiken
Pagina: 1