Ik heb hier een vrij oude Vox Supreme 48 (uit 1994) die gebruikt moet gaan worden in een studentenflat. Centrale bestaat uit twee M35960 kaarten, een M35950 cpu kaart,
een 8 poorts analoge binnenlijn kaart en drie analoge buitenlijn kaarten.
(de cpu kaart heeft, voor zover ik heb kunnen zien, twee 'add-on' kaarten
1 voor wachtmuziek en 1 met een seriele aansluiting)
De centrale is uit een werkende situatie gehaald, maar helaas zonder handleiding en/of software. Het mooiste zou zijn als de centrale geconfigged kan worden via de seriele aansluiting want om dit met een systeemtoestel te doen is echt geen werk.
Nu ben ik opzoek naar de pinouts van voornamelijk de cpu kaart. De rest is inmiddels al afgemonteerd op patchpanel en operationeel
En eventueel de config utilities.
Iemand die heel toevallig verstand heeft van dit oude speelgoed en eventueel nog wat documentatie hiervan heeft ? Ches ?
een 8 poorts analoge binnenlijn kaart en drie analoge buitenlijn kaarten.
(de cpu kaart heeft, voor zover ik heb kunnen zien, twee 'add-on' kaarten
1 voor wachtmuziek en 1 met een seriele aansluiting)
De centrale is uit een werkende situatie gehaald, maar helaas zonder handleiding en/of software. Het mooiste zou zijn als de centrale geconfigged kan worden via de seriele aansluiting want om dit met een systeemtoestel te doen is echt geen werk.
Nu ben ik opzoek naar de pinouts van voornamelijk de cpu kaart. De rest is inmiddels al afgemonteerd op patchpanel en operationeel
En eventueel de config utilities.
Iemand die heel toevallig verstand heeft van dit oude speelgoed en eventueel nog wat documentatie hiervan heeft ? Ches ?