[MB] MSI-6340 front-panel pins

Pagina: 1
Acties:

• Daniel304
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-08 14:02
Ik heb een MSI 6340 MB ergens vandaan gehaald.. leuk 133 chipsetje erop. echter nou wil het de aansluitingen van de ledjes en aan en uitknop die zijn verplaatst.. denk dat het oem MB is geweest. er zijn 2 rijen waar pinntjes op kunnen komen.. alle pdf jes op de MSI site zelf hebben het telkens over maar 1 rij.. ik zoek dus de andere die recht onder de het onboard luidsprekertje zit... rechts daarvan zitten aan de rand dus nog wat legen soldeer stukjes...
Weet iemand hier de pin -layout van...

B.v.D.

edit:

df => pdf
site => MSI site

[ Voor 6% gewijzigd door Daniel304 op 27-11-2003 21:10 ]

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
al gekeken voor manual op de MSI site ?

http://www.msi.com.tw/pro...nual/mnu/spt_mnu_list.php

http://download.msi.com.tw/support/mnu_exe/E6340Mv5.0.exe

[ Voor 23% gewijzigd door KaMiKaZe op 27-11-2003 21:08 ]

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• Daniel304
ja helaas heb ik alle pdf's op deze site al nagelopen...

in de loop van de jaren geleerd dat je eerst zelf moet kijken dus heb ik even gedaan... googlen werkte ook al niet echt meee...

en gewoon proberen vind ik beetje riskant

[ Voor 65% gewijzigd door Daniel304 op 27-11-2003 21:44 ]

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Daniel304 schreef op 27 november 2003 @ 21:15:
ja helaas heb ik alle pdf's op deze site al nagelopen...

in de loop van de jarten geleerd dat je eerst zelf moet kijken dus heb ik even gedaan... googlen werkte ook al niet echt meee...

en gewoon proberen vind ik beetje riskant
ik heb nog nooit iets gesloopt met die connectoren. kan ook niet geloof ik. gewoon proberen is het devies.

• Daniel304
owkay dit topic kan dicht.. ;)

een mailtje naar een moderator op het msi forum was genoeg kreeg meteen een document terug gezonden met de nodige informatie het is dus een MB wat uit packard bell komt.. er is tevens een plaatje te vinden in thread id=29689 Dit plaatje zal binnenkort ook wel verschijnen in dit forum als link.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:05

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Daniel304 schreef op 27 november 2003 @ 21:50:
owkay dit topic kan dicht.. ;)
Dus niet :o

Topics gaan niet dicht als ze opgelost zijn maar alleen als ze brak zijn of niet voldoen aan de voorwaarden die gesteld worden. Dat is hier niet aan de orde :)
een mailtje naar een moderator op het msi forum was genoeg kreeg meteen een document terug gezonden met de nodige informatie het is dus een MB wat uit packard bell komt.. er is tevens een plaatje te vinden in thread id=29689 Dit plaatje zal binnenkort ook wel verschijnen in dit forum als link.
Graag, dat is des te meer een reden om deze topic open te laten. Het is daarbij ook handig om te vermelden welke versie van de MSI-6340 je hebt, PB heeft er namelijk twee in gebruik, de v.1 'Florida' en de v.3 'Halley'. De Florida heeft een KT133 chipset, de Halley de KM133, dus met integrated VGA. Overigens zijn beide planken uitgerust met de beruchte onbetrouwbare condensatoren waar MSI, Abit e.a. rond 2000/2001 mee te kampen hadden, dus bij instabiliteiten e.d. is dat altijd iets om eerst te bekijken.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1