Toon posts:

Muis probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 163 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit de laatste maand met een probleem. Mijn muis (een Mircosoft Intelli USB 1.1 ) wil het af en toe gewoon niet doen onder quake3. Dit probleem had ik eerst bij quake3 nooit , en ik heb het probleem ook nooit gehad bij Half Life TFC (dus nu ook niet) Het probleem met de muis is : Dat ie gewoonniet wilt reageren . Dan loop ik rond , en loop wat te schieten , en dan lijkt het ineens of me muis blijft haken. En dan een paar seconden later doet ie het weer en dan naar een paar seconden niet. En het vreemde is dat ik af en toe er helemaal geen last van heb (komt zelde voor though) Het ligt NIET aan het vuuil in de muis , want als ie het onder quake3 een keer niet doet , haal ik snel de muis bal eruit , en draai die twee dingetjes in me muis , en dan doet ie het alsnog niet. Ook switch ik heb dan van USB ingang , maar dan blijft het prob alsnog. Wie zou me met dit probleem kunnen helpen. het is reuze irritant , en errug vreemd dat hij alleen probz geeft onder quake3 en niet onder TFC of windows.

Ps. Als ie het onder quake3 weer eens niet doe , en dan mijn ps2 muis pak (cheap ass compaq geval) die doet het wel altijd (alleen is errug kut om mee te spelen als je USB en Intelli gewend bent)

Thx for da help en time enzo.

• Ikarus
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ikarus

Nerd 1e klas

Usb en quake lopen wel eens in problemen ik heb gehoord dat dat zou komen door dat de usb geen interrupts hebben en daar door niet altijd worden gescand komt door combi van drivers (de usb en de muis op usb) sie hebben een software matige inerrupt functie en die is niet perfect in combinatie met spellen als quake 3. (Dat is wat ik er over heb kunnen vinden.)

There are two major products that come out of Berkeley: LSD and UNIX.
We don't believe this to be a coincidence. -- Jeremy S. Anderson
In short: just say NO TO DRUGS, and maybe you won't end up like the Hurd people. -- Linus TorvaldsI