Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Oplichter?

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• vyndrox
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-11-2023
*hij* had een maand geleden een 160 GB te koop voor €115 hier op tweakers.net.
Ik wou het van hem kopen en maakte naar zijn wens het geld over.
Ik mail hem dat het geld overgemaakt is en een paar uur later krijg ik een mailtje terug dat ik het geld niet storten moet want de HD is waarschijnlijk kapot.
Hij bied me aan om te wachten voor een vervangende HD, hier ben ik niet op ingegaan en wou gewoon mijn geld zo snel mogelijk terug.
Via de bank storten kon niet het internationaal versturen zou te duur zijn, daarna zei hij dat het niet kon bij z'n bank en bleef erbij dat hij het alleen versturen wou via de post. Ik zei doe het dan iig aangetekent gister had ik de envelop opgehaald in het postkantoor. Doe ik het open zit er alleen een briefje met 'Hoi, hier je geld' , en verder geen geld.
Kan het zijn dat het geld er uit is gestolen, terwijl ik de envelop perfect gesloten kreeg.
Of hem ik hier te maken met een ZEER goede oplichter.
Welke stappen kan ik, en moet ik nemen.
Ik heb iig de eerste stap genomen om een aangetekende brief te versturen met het verzoek binnen 2 weken het bedrag te storten op mijn rekening dit in verband met mogelijke verdere juridische stappen.

-Real power isn't given, it must be taken-

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:14

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

nu heb ik net ergens de andere kant van het verhaal gezien.... :X

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• BoyGenius
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

BoyGenius

While things go boom...

OMFG >>> Belazerd?!?

:X ik zeg verder niks :o

[ Voor 67% gewijzigd door BoyGenius op 27-11-2003 20:46 ]

I haven't lost my mind, it's backed up on tape somewhere...

Verwijderd

tjah.... zwaar klote voor je natuurlijk maar blijft wel je eigen schuld
ik hoop dat je er wat van leert

en voor een paar euro'tjes meer had je WEL een harde schijf

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
KarreMania schreef op 27 november 2003 @ 20:44:
nu heb ik net ergens de andere kant van het verhaal gezien.... :X
Volgens mij ook :D.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Wij, Tweakers.net, kunnen in ieder geval niet iets voor je beteken. Tweakers.net is slechts een doorgeefluik en heeft verder geen invloed of op een andere manier iets te maken met de aanbieders en de aangeboden producten. Stuur een aangetekende brief en neem desnoods contact op met de politie :).

Op zich zou dit topic nog wel naar Stuffis Generalis kunnen, maar aangezien je daar nog geen rechten voor hebt, doe ik het topic op slot.

@KarreMania: zou je me willen mailen waar je dat hebt gezien? Ik heb het al gevonden dankzij de gegeven linkjes. Maar toch, bedankt voor het mailen ;).

[ Voor 10% gewijzigd door Harm op 27-11-2003 21:01 . Reden: BTW ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.