Het probleem doet zich maar op 1 manier voor: als ik een rar archive download van internet met een image erin en deze uitpak met winrar krijg ik 9 van de 10 keer fouten in mijn image. Dit weet ik omdat ik de image check met fireburner. Zou ik deze image branden/ mounten krijg ik altijd gezeur met b.v. installatie. Hij kan opeens geen bestanden vinden die op de, inmiddels gebrande, cd zouden moeten staan. Als ik de rar images overzet op mijn laptop en daar uitpak en de image check gaat het overens OOK goed rar archive zelf is dus goed.
Mijn pc loopt voor de rest PRIMA, geen vastlopers ed. Bijvoorbeeld 40 uur bruut rekenen (dvdr downsamplen, gamen, enz ) is geen punt. Het is dus geen ook geen hitte probleem.
Het probleem ligt ook niet aan mijn hdd's / controllers want als ik de image uitpak met mijn laptop via een netwerk share op de desbetreffende pc en de image ook direct wegschrijf op deze share gaat het WEL goed. (dus ook gecheckt met fireburner)
In mijn bak hangen 2 hdd's op beide gaat het fout.
Wat ik geprobeerd heb:
-hdd vervangen
-ata kabel vervangen
-windows opnieuw geinstalleerd
-winrar nieuwste geinstalleerd (draait overgens op latop OOK)
-via drivers geupgrade
-bios geupgrade
-memtest gedraait :geen fouten
-ander geheugen geprobeerd : nog steeds fouten(in image)
-geheugen gewisseld van bank 1 naar 2 of met 2 blokjes geheugen erin getest
-gezocht naar relevante onderwerpen op GoT
-VEEL mensen gevraagd naar hun mening over dit probleem, geen van alle wist een werkende oplossing te bieden.
Tevens draaien er geen programma's die het proces zouden kunnen dwarsbomen/manipuleren
Specs:
amd thunderbird 1300
512MB Kingston (133 mhz)
Asus A7V-E
WinXP SP1
Naar mijn mening blijven er nog 2 dingen over: cpu of mobo.... alleen lijkt me dat erg raar aangezien alles goed werkt...... Geen crashes of niets.
Wat denken jullie ervan?
(http://user.speedxs.nl/error.JPG <-- fireburner foutmelding)
Mijn pc loopt voor de rest PRIMA, geen vastlopers ed. Bijvoorbeeld 40 uur bruut rekenen (dvdr downsamplen, gamen, enz ) is geen punt. Het is dus geen ook geen hitte probleem.
Het probleem ligt ook niet aan mijn hdd's / controllers want als ik de image uitpak met mijn laptop via een netwerk share op de desbetreffende pc en de image ook direct wegschrijf op deze share gaat het WEL goed. (dus ook gecheckt met fireburner)
In mijn bak hangen 2 hdd's op beide gaat het fout.
Wat ik geprobeerd heb:
-hdd vervangen
-ata kabel vervangen
-windows opnieuw geinstalleerd
-winrar nieuwste geinstalleerd (draait overgens op latop OOK)
-via drivers geupgrade
-bios geupgrade
-memtest gedraait :geen fouten
-ander geheugen geprobeerd : nog steeds fouten(in image)
-geheugen gewisseld van bank 1 naar 2 of met 2 blokjes geheugen erin getest
-gezocht naar relevante onderwerpen op GoT
-VEEL mensen gevraagd naar hun mening over dit probleem, geen van alle wist een werkende oplossing te bieden.
Tevens draaien er geen programma's die het proces zouden kunnen dwarsbomen/manipuleren
Specs:
amd thunderbird 1300
512MB Kingston (133 mhz)
Asus A7V-E
WinXP SP1
Naar mijn mening blijven er nog 2 dingen over: cpu of mobo.... alleen lijkt me dat erg raar aangezien alles goed werkt...... Geen crashes of niets.
Wat denken jullie ervan?
(http://user.speedxs.nl/error.JPG <-- fireburner foutmelding)
[ Voor 7% gewijzigd door alexrins op 28-11-2003 00:18 ]