Toon posts:

DVD naar audio

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan ik alleen audio van een, aldanniet beveiligde, dvd halen en op een CD copieeren ??
Is hier een programma voor ??

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Je kan het even via de search ('DVD audio rippen') proberen.
En als er een beveiliging op zit, dan zit die er niet voor niks op.
Er zijn vast wel programma's voor om dat te omzeilen, maar daarvoor kan je het beste zelf even zoeken. Daar doen we niet aan op dit forum. :)

F_J_K: Niks tegen de mamma van pipo he?! :+

[ Voor 20% gewijzigd door _the_crow_ op 27-11-2003 20:56 ]

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

kijk bij www.doom9.nl eens bij "Gidsen"
zelfs mn ma snapt het

:+

[ Voor 16% gewijzigd door PipoDeClown op 27-11-2003 21:05 ]

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ik geloof dat hierboven alles wordt gezegd al zal ik geen uitspraken doen over de moeder van PipoDeClown :+

Welkom op GOT!
Het lijkt me verstandig om de volgende keer even inderdaad de search door te nemen (plus natuurlijk Google) en de FAQ van het subforum waar je post: in de SA FAQ staan namelijk een aantal links die interessant zijn.

Oftewel: lees dit even door ajb, naast even zoeken is het namelijk handig om even aan te geven wat je al had geprobeerd, dan kunnen beter we meedenken en je zo beter helpen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)