[V&A] Geen GSM's toegestaan?

Pagina: 1
Acties:

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:38
Ik wil graag mijn gsm aanbieden via V&A, maar waarom is er geen categorie 'GSM's'? Omdat het niet genoeg computer-related is :? Of omdat gsm's vaak gestolen blijken te zijn?
Ik kan bewijzen dat de gsm niet gestolen is (dmv bonnetjes, doosje, boekje etc), mag ik deze dan toch niet in V&A plaatsen?

bvd

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:38
Je kan een mobieltje die je wilt verkopen gewoon in Overigen aangeboden zetten, daar staan wel meer mobieltjes. En ik denk dat een GSM inderdaad niet al te veel te maken heeft met computerhardware en daarom niet een eigen categorie heeft :)

The devil is in the details.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik denk inderdaad dat de redenen die jij noemt, ook de redenen zijn dat GSM's niet in de keuzelijst staan. Als je hem toch per se kwijt, wil moet je hem maar in Overige gooien. Zet er dan wel even expliciet bij dat de telefoon niet is gestolen en dergelijke.

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:38
Ik denk inderdaad dat de redenen die jij noemt, ook de redenen zijn dat GSM's niet in de keuzelijst staan. Als je hem toch per se kwijt, wil moet je hem maar in Overige gooien. Zet er dan wel even expliciet bij dat de telefoon niet is gestolen en dergelijke.
Ik had niet gekeken bij Overige :X
Omdat bij de PW, staan ze wel in een aparte groep, hier kon ik deze groep dus niet vinden.. sorry
Als ik een klein siteje online gooi met pics van het boekje en bonnetje, en dan een linkje naar de site in de advertentie plaats, is het dan ok?

bedankt trouwens voor het snelle reageren allebij :)

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
yojordi schreef op 27 november 2003 @ 20:25:
Als ik een klein siteje online gooi met pics van het boekje en bonnetje, en dan een linkje naar de site in de advertentie plaats, is het dan ok?
Prima :). Dan is _daar_ in ieder geval geen twijfel over mogelijk :P.