Ik ben voor een profielwerkstuk bezig met een 'slinger van Foucault'. Daarvoor is het nodig dat deze slinger gedurende een dag gefilmd wordt.
Ik heb een camrecorder aan m'n tv-kaart gehangen, dat werkt nu allemaal goed.
Het probleem waar ik niet uit kom: (uiteraard gegoogled/gesearched)
Om de 5/10 min. moet een filmpje van ongeveer 10 sec. gemaakt worden, 24u bij de pc blijven is niet echt een optie. Ik heb al wanhopig gezocht naar een tooltje waarmee dit mogelijk is. Echter zonder resultaat. Ik zat nu te denken aan een programma die vanuit command-prompt aangestuurd kan worden, zodat ik via de taakplanner o.i.d. iets kan regelen zodat hij automagisch elke 10 min. opstart en captured. Andere oplossingen zijn natuurlijk ook welkom.
Iemand die toevallig een programma kent waarmee iets dergelijks mogelijk is?
Ik heb een camrecorder aan m'n tv-kaart gehangen, dat werkt nu allemaal goed.
Het probleem waar ik niet uit kom: (uiteraard gegoogled/gesearched)
Om de 5/10 min. moet een filmpje van ongeveer 10 sec. gemaakt worden, 24u bij de pc blijven is niet echt een optie. Ik heb al wanhopig gezocht naar een tooltje waarmee dit mogelijk is. Echter zonder resultaat. Ik zat nu te denken aan een programma die vanuit command-prompt aangestuurd kan worden, zodat ik via de taakplanner o.i.d. iets kan regelen zodat hij automagisch elke 10 min. opstart en captured. Andere oplossingen zijn natuurlijk ook welkom.
Iemand die toevallig een programma kent waarmee iets dergelijks mogelijk is?