Monitoring tool voor verkeer per computer*

Pagina: 1
Acties:

• Fidler
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-08 09:39
Ik ben op zoek naar een tool waarmee ik netwerkverkeer van en naar een wireless accespoint kan bijhouden.
Het gaat hierbij om een Linksys BEFW11S4 router/accespoint. Aan de router zitten twee van mijn eigen machines verbonden met UTP en 3 andere flatbewoners via Wifi.
Nu wil ik dus het dataverkeer per machine (ip-adres) bij gaan houden vanaf een van mijn eigen pc's. Het gaat me voornamelijk om gegevens waarmee ik kan zien wie hoeveel, in een bepaalde tijd, heeft gedownload en geupload.

Is er een tool waar ik dit mee kan doen ?

Ipsa scientia potestas est

Verwijderd

Voortaan graag één topic openen. Crossposten wordt niet gewaardeerd.

• Fidler
Sorry, was m'n eerste post. Had hem eerst verkeerd geplaatst maar weet niet hoe ik deze weg kan halen.

• Fidler
Ik hoop dat er nog iemand reageert op deze post, de crosspost is inmiddels verwijderd.

Verwijderd

Titel toch even wat duidelijker gemaakt. Overigens zou ik graag zien dat je 24 uur wacht alvorens te kicken.

En de dingen waar je inmiddels door ons op gewezen bent staan gewoon in de policy. Het is overduidelijk dat je deze niet gelezen hebt, doe dit dan alsjeblief nu wel: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette).