Goeie avond mensen ik had even een vraagje.
Ik heb een tijdje terug een spel gekocht via marktplaats omdat dat me een goedkope oplossing leek om een oud spel origineel te krijgen!
Deze aanbieder verzocht mij na een tijdje chatten en mailen om het bedrag over te maken en het spel op te sturen.
Nu naar ruim 3 weken het geld overgemaakt te hebben heb ik nog geen spel gehad!
Ik heb deze aanbieder meerdere malen gemaild maar krijg nix geen reactie meer of wat!
Ik heb de bank gebeld of ze mij het adress bij de rekening konden geven maar dat kan niet vanwege privacy redenen, dit kan ik goed begrijpen!
Weet iemand een andere manier om mijn geld terug te krijgen of adress gegevens van deze persoon te verkrijgen?
Of heeft iemand al eerder een zelfde soort ervaring gehad en een goed advies?
Ik hoop dat ik de post op het goeie forum gezet heb anders graag een move
Alvast bedankt !!
Ik heb een tijdje terug een spel gekocht via marktplaats omdat dat me een goedkope oplossing leek om een oud spel origineel te krijgen!
Deze aanbieder verzocht mij na een tijdje chatten en mailen om het bedrag over te maken en het spel op te sturen.
Nu naar ruim 3 weken het geld overgemaakt te hebben heb ik nog geen spel gehad!
Ik heb de bank gebeld of ze mij het adress bij de rekening konden geven maar dat kan niet vanwege privacy redenen, dit kan ik goed begrijpen!
Weet iemand een andere manier om mijn geld terug te krijgen of adress gegevens van deze persoon te verkrijgen?
Of heeft iemand al eerder een zelfde soort ervaring gehad en een goed advies?
Ik hoop dat ik de post op het goeie forum gezet heb anders graag een move
Alvast bedankt !!
hoi