Genept door een marktplaats aanbieder

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

• misterdjus
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-12-2025
Goeie avond mensen ik had even een vraagje.

Ik heb een tijdje terug een spel gekocht via marktplaats omdat dat me een goedkope oplossing leek om een oud spel origineel te krijgen!
Deze aanbieder verzocht mij na een tijdje chatten en mailen om het bedrag over te maken en het spel op te sturen.
Nu naar ruim 3 weken het geld overgemaakt te hebben heb ik nog geen spel gehad! |:( Ik heb deze aanbieder meerdere malen gemaild maar krijg nix geen reactie meer of wat! :(
Ik heb de bank gebeld of ze mij het adress bij de rekening konden geven maar dat kan niet vanwege privacy redenen, dit kan ik goed begrijpen!

Weet iemand een andere manier om mijn geld terug te krijgen of adress gegevens van deze persoon te verkrijgen?

Of heeft iemand al eerder een zelfde soort ervaring gehad en een goed advies?

Ik hoop dat ik de post op het goeie forum gezet heb anders graag een move :D

Alvast bedankt !! _/-\o_

hoi

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Marktplaats is niet aansprakelijk.
Marktplaats is niet aansprakelijk voor (gevolg)schade die voortkomt uit geplaatste advertenties.
Voortaan de helft betalen, de ander het spel laten opsturen en als je het spel hebt de rest betalen. :)

Je kan dacht ik alleen bij een automatische incasso het geld laten terugstorten. Correct me if I'm wrong! :)

Deze hoort in SG :)

[ Voor 23% gewijzigd door _the_crow_ op 27-11-2003 20:00 ]

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• Banshee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-12-2025
Je bank opdracht geven om de betaling terug te draaien.
Heb je het binnen 3 dagen terug op je rekening.

Suc6 :)

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:46

m0nk

16-09-2003 15.15

voortaan onder rembours op laten sturen :)

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• Indigo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-12-2025

Indigo

NEE, ik ben niet blauw!

Lang leve versturen onder rembours.
Helaas zit er niks voor jou erin. Dit is dus hopen dat ie misschien nog opstuurd of reactie geeft, maar verwacht niet dat je nog je geld terug krijgt.

De LabVIEW Guru

• Christiaan
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08-2021
Lijkt niet W&L waardig :). Ik zou dit topic alleen kunnen verhuizen naar Stuffis Generalis, maar daar kan de topic-starter niet bij.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.