Toon posts:

proces Nilm.exe constant aan het uitvoeren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag starte ik mijn pc op, en alles ging imens traag. Dus gauw eens even kijken naar de processen (Win xp pro) en wat blijkt, hij is 10tallen malen bezig met nilm.exe.

Heb dit gevonden op mijn hard disk maar kan dat natuurlijk niet verwijderen (is ermee bezig).

Volgens mij is dit dus soort virus, maar Norton 2003 (geupdate) vindt niks.

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Probeer in de veilige modus het bestand te verwijderen.

Edit: beter rename je die file, niet verwijderen. Schijnt iets met "Labview" te maken te hebben, zegt me niks. Mail desnoods de file naar Schouw (submitvirus@yahoo.com) als je het niet vertrouwt.

Edit2: hoezo heb je deze in SPV gezet :? Move?

[ Voor 82% gewijzigd door Mike Jarod op 27-11-2003 18:52 ]

Verwijderd

Topicstarter
mikejarod schreef op 27 november 2003 @ 18:44:
Probeer in de veilige modus het bestand te verwijderen.

Edit: beter rename je die file, niet verwijderen. Schijnt iets met "Labview" te maken te hebben, zegt me niks. Mail desnoods de file naar Schouw (submitvirus@yahoo.com) als je het niet vertrouwt.

Edit2: hoezo heb je deze in SPV gezet :? Move?
Hmmm Labview, zou wel kunnen, heb dat zonet geinstalleerd. Is nogtans legale versie.

Ps Labview: grafische programmeertaal.

EDIT: waar heb je de info gevonden dat dit met labview te maken heeft? Ik krijg zelfs labview niet verwijderd, zoveel geheugen slurpt het op.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2003 19:17 ]

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19:44
Lijkt me wat voor SA.
>SA

There is no magic.

Verwijderd

Topicstarter
Oké, probleem is opgelost.

Eens ik wist dat het van Labview kwam op site van National instrument de oplossing gevonden.

Is een soort licence manager dat soms wel eens voor problemen wilt zorgen.

Verwijderd

Shut down the NI License Manager.

Stop the lmgrd process by navigating to the License Manager directory where your National Instruments software products are installed, usually in the C:\Program Files\National Instruments\Shared\License Manager\bin directory.

Run nilmUtil.exe and select Options»Stop License Server.

If the lmgrd process is still running in the background, press the <Ctrl-Alt-Delete> keys to open the Task Manager and end the task. If you are on Windows NT and you cannot end the task, launch the Windows NT Services and stop the nilm License Manager service.

Remove your network device, such as a network card or an IrDA device, and reinstall it.

Open the Device Manager and select Network Adapters.

Remove the device from the Device Manager and restart your computer. This causes Windows to re-detect the device. When this happens, allow Windows to install the driver. The server should run normally with one lmgrd process and one nilm process.

:) tnx
Pagina: 1