Ik heb een heletijd mijn case open gehad omdat hij als hij hoger als 50 graden werd een spontane boot gaf. Nu dacht ik, in deze koude maanden moet me kast wel dicht kunnen wat weer een hoop stof scheelt. Dus ik heb alles dicht geschroefd. Maar ik ging vandaag wat intensieve spelletjes spelen zoals Need for speed undeground en na een uurtje gamen klapt hij er weer uit, spontane boot. Dit gebeurt telkens als hij een temperatuur krijgt die boven de 51 graden is. Ik ben een beetje radeloos, ik heb 2x 80mm fans aangebracht in mijn kast, een nieuwe voeding (350w) met 2 fans erin en een zalman CNPS3100-Plus. Ik neem aan dat dit voor mijn setup wat niet het topje van de ijsberg is voldoende moet zijn.
Toch blijft mijn systeem steeds maar weer crashen als ik mijn side panel erop heb, zonder side panel gaat het goed dus moet haast wel aan temperatuur liggen. Denk niet dat ik niet vanalles geprobeerd heb, ik ben aan het overwegen voor een nieuwe cooler en ga op de HCC zeker goed rondneuzen. Weet iemand waar het aan kan liggen en hoe ik heb oplos? K'wil onderhand eens lekker aan een stuk gamen zonder tussen boots
.
Me configuratie staat in me sig, als je nog mee vragen hebt wil ik deze graag beantwoorden, hopelijk kunnen jullie de mijne beantwoorden.
Nog wat temperaturen
zonder side panel
idle: 43
stressed: 45
met side panel
idle: 46
stressed 49/50 (en dan gaat mis als hij hoger word)
Toch blijft mijn systeem steeds maar weer crashen als ik mijn side panel erop heb, zonder side panel gaat het goed dus moet haast wel aan temperatuur liggen. Denk niet dat ik niet vanalles geprobeerd heb, ik ben aan het overwegen voor een nieuwe cooler en ga op de HCC zeker goed rondneuzen. Weet iemand waar het aan kan liggen en hoe ik heb oplos? K'wil onderhand eens lekker aan een stuk gamen zonder tussen boots
Me configuratie staat in me sig, als je nog mee vragen hebt wil ik deze graag beantwoorden, hopelijk kunnen jullie de mijne beantwoorden.
Nog wat temperaturen
zonder side panel
idle: 43
stressed: 45
met side panel
idle: 46
stressed 49/50 (en dan gaat mis als hij hoger word)
[ Voor 8% gewijzigd door Bjk op 27-11-2003 18:39 ]