Toon posts:

radeon 9200 en 9200SEC

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, als ik mijn videokaart drivers installeer, installeerd hij een radeon 9200 en een radeon9200sec. mijn vraag is, wat is die 9200sec. Ik vraag dit omdat als ik de drivers heb geinstalleerd mijn monitor het niet doet. heb mijn systeem al geformateerd, maar helpt niet, ps misschien is die 9200sec er omdat ik 2 monitoren kan aansluiten op mijn videokaart???

Verwijderd

Daar zeg je zojuist het antwoord, het is voor je 2e monitor.

Verwijderd

Topicstarter
moet windows dan 2 adapters installeren en zo ja, kan het zijn dat windows de 2e monitor "ziet" die er niet is in plaats van de 1e monitor die er wel is. Ik heb een normale en een DVI ingang en ik gebruik de normale.

Verwijderd

Configuratiescherm, beeldscherm, eigenschappen kan je alles instellen.

Verwijderd

Topicstarter
dat wil ik doen, maar ik heb geen beeld, kan het ook via safemode

Verwijderd

of.........je hebt een Hyper treading processor!!!,
dan heb je dus in je hardware lijst 2 processoren en 2 beeldschermadapters!!!!

Verwijderd

Topicstarter
heb ik niet, ik heb een amd athlon2500 met 512mb geheugen, moederboard is een Syntax SV400

Verwijderd

kijk in bios, of als je daar iets kan instellen van AGP adapter enzo.

• Timo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-03 02:52
Verwijderd schreef op 27 november 2003 @ 18:36:
of.........je hebt een Hyper treading processor!!!,
dan heb je dus in je hardware lijst 2 processoren en 2 beeldschermadapters!!!!
NOFI
Dit is dus gewoon klinkklare onzin.
Ht is een techniek waar bij 1 processor de taken van 2 kan uitvoeren theoretisch dan he .

Heb je niet een keer 2 monitoren er op aangesloten.
Heb hier namelijk een ati radeon 9600 met 2 monitoren en dan heb je ook SEC.
Welke drivers gebruik je update desnoods ff naar de nieuwe Catalyst

Verwijderd

Topicstarter
de nieuwe catlyst geprobeerd toch niet verholpen en in de bios de geheugen op 128 en 256 gezet en toch probleem is niet verholpen . Ik denk zelf dat de moederboard het videokaart niet ondersteunt.

Verwijderd

Gebruik anders het verloopje dat je mss hebt meegekregen voor van DVI naar gewoon te gaan, sluit daar dan eens je scherm op aan. Mss werkt nu wel

PS: je moederbord ondersteunt alles hoor :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2003 18:44 ]

Verwijderd

Topicstarter
Al geprobeerd help niet. probleem nog steeds niet opgelost.

Verwijderd

Topicstarter
niemand, zo moeilijk???

Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) <-- lezen! Kicken binnen 24h is niet de bedoeling.. laat staan na 11 minuten :X

[ Voor 80% gewijzigd door Pollewob op 27-11-2003 20:13 ]

Verwijderd

*niet kicken voor 24uur* ;)

Nouwja, als je geen beeld krijgt, valt er ook niet veel te doen :? En als het in bios ook niet gaat...

Maar heb je men optie nu al geprobeerd om je scherm aan te sluiten op je DVI via een verloopje dat je normaal bijgekregen hebt? Sluit ander ook eens je tv aan.

• irmscher
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-05-2025
bekend probleem hier in de td.
9200 met 256mb geeft na installatie van de bijgeleverde driver geen beeld.
wanneer je de nieuwste catalyst installeert werkt het kaartje als een zonnetje.
dus ff in veilige modus de drivers deinstalleren en de laatste catalyst installeren

Verwijderd

Topicstarter
sorry, voor de reactie, maar als dat ook niet helpt. Ik krijg een hardwarefout na de eerste keer, krijg wel beeld, maar moet opnieuw opstarten en daarna doet mijn beeld het weer niet. Ik heb de nieuwste catalyst geinstalleerd op een kaal systeem
Pagina: 1