AMD Ryzen 7800X3D - MSI MAG B850M Mortar - Goodram IDRM 2x16Gb 6400 CL32 - Sapphire Pulse RX 9070XT - Seasonic FOCUS GX AXT3 750W
Antwoord op side vraag. je moet gewoon mazzel hebben dat een winkel er nog eentje heeft liggen. Anders heb je gewoon pech, als ze eenmaal verkocht zijn dan kan je ze niet meer krijgen. Gewoon bellen/mailen etc. omdat uit te vinden...Gkirmathal schreef op 27 november 2003 @ 17:59:
Hoi mensen,
Na het lezen van "Abit NF7/NF7-M/NF7-S - Deel 1&2" thread is het mij wel duidelijk dat de "NF7-S" rev 2.0 is.
Aangezien ik niet zo groot budget heb wil ik een "NF7", zonder sata etc
erop, te kopen.
Wat ik niet heb kunnen vinden of wat altans mij nog niet echt duidelijk is, is of de basic Abit NF7 nu wel of niet rev 2.0 is. Wie kan mij uit de brandt helpen?
Kleine side vraag.
Hoe zit het met de gelockedheid van de XP2500s?? Ik heb eens een paar winkels rondgebeld die op de HCC staan. Alleen die verkopen alleen nog maar 0340 en hogere productie datums. Zijn de 0339 en lager er nog wel verkrijgbaar?
Gegroet!
'When you're not paying for the product, you are the product!'
Verwijderd
antwoord op hoofdvraag
:
NF7 is normaal ook rev 2.0
Zo is het bij mij toch. Nu toch, want ik had er twee weken of zow ééntje gekocht; maar dat was een 1.1
Dus ik gewoon teruggegaan naar de winkel en mooi een rev 2.0 gekregen
NF7 is normaal ook rev 2.0
Zo is het bij mij toch. Nu toch, want ik had er twee weken of zow ééntje gekocht; maar dat was een 1.1
Dus ik gewoon teruggegaan naar de winkel en mooi een rev 2.0 gekregen