Kort resume van de gebeurtenissen:
Had mijn harddisk gepartioneerd in 1 primaire partitie (FAT32) en 2 logische (met progs en data) op D en E
Probeerde Windows XP op mijn systeem te zetten, maar dat lukte steeds niet (had te maken met de configuratie van mijn harddisk)
vanuit partition magic C geformateerd naar NTFS; baatte niet (zelfde hangfout) dus toen weer teruggezet naar FAT32 om windows98 er opnieuw op te kunnen zetten
En toen waren mijn twee logische partities verdwenen!!!
Volgende feiten zijn nog relevant:
- in W98 wordt alleen C: gezien, met 2gb aan ruimte
- mijn harddisk is 10gb groot
- partition magic ziet ook alleen nog C: maar zegt datie 20gb groot is (??) en niks gehide
- fdisk idem
- fdisk /mbr heeft geen effect
- trial versie van easyrecovery kan er helemaal NIETS mee (ziet geen enkele partitie meer)
- alles formateren is geen optie want er stond enorm veel voor mij belangrijke data op een van de partities
Helluuuuuuuuup, ik weet niet meer wat ik nu nog kan doen...
Als Iemand me kan helpen ben ik eeuwig dankbaar
Had mijn harddisk gepartioneerd in 1 primaire partitie (FAT32) en 2 logische (met progs en data) op D en E
Probeerde Windows XP op mijn systeem te zetten, maar dat lukte steeds niet (had te maken met de configuratie van mijn harddisk)
vanuit partition magic C geformateerd naar NTFS; baatte niet (zelfde hangfout) dus toen weer teruggezet naar FAT32 om windows98 er opnieuw op te kunnen zetten
En toen waren mijn twee logische partities verdwenen!!!
Volgende feiten zijn nog relevant:
- in W98 wordt alleen C: gezien, met 2gb aan ruimte
- mijn harddisk is 10gb groot
- partition magic ziet ook alleen nog C: maar zegt datie 20gb groot is (??) en niks gehide
- fdisk idem
- fdisk /mbr heeft geen effect
- trial versie van easyrecovery kan er helemaal NIETS mee (ziet geen enkele partitie meer)
- alles formateren is geen optie want er stond enorm veel voor mij belangrijke data op een van de partities
Helluuuuuuuuup, ik weet niet meer wat ik nu nog kan doen...
Als Iemand me kan helpen ben ik eeuwig dankbaar