Toon posts:

SVCD's branden in Nero 6

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ok.. ik wil dus een svcd gaan branden met nero 6 SE..

Het betreft een .avi file dat blijkbaar mpeg2 gecodeerd is (zoveel verstand heb ik er ook niet van)

Als ik het bestand selecteer om te branden, geeft hij een melding dat hij wegens copyright restricties geen mpeg2 bestanden kan coderen/decoderen en dat ik maar eventjes de dvd-movie plugin moet aanschaffen..
Ik heb net al op kazaa gekeken en kon deze niet vinden..

mijn vraag aan jullie:
Weten jullie toevallig een ander programma dat hier niet moeilijk over doet?

ik snap wel dat dit een n00b vraag is, maar aangezien jullie, als een soort van alwetende goden op het gebied van soft- en hardware, m'n enige hoop zijn zag ik mij genoodzaakt jullie hiermee lastig te vallen..

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Een avi mpeg2? Dat ben ik nog niet tegengekomen, maar goed.

Volgens mij moet je de aangegeven plugin kopen bij www.ahead.de. Aan completere warez helpen doen we hier niet.

Verwijderd

Je kunt het ook op een andere manier proberen. Deze bijvoorbeeld.

Verwijderd

Topicstarter
ja, blijkbaar is het mpeg2.. ik versleep een .avi bestand naar de 'brand map' (oid) en dan geeft hij de me melding dat hij geen mpeg2 bestanden mag/kan coderen/decoderen..

magoed.. dan vraag ik het wel ergens anders.. Ik ga het iig niet kopen.. en dat is dan nog niet eens omdat ik het niet wil, maar m'n ouders gaan het niet betalen ('je kan het toch gratis van internet halen zeg je?') en dan moet ik het zelf gaan betalen, en ik heb wel andere zorgen.. magoed..

thnx anyway..

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

Op www.doom9.org staan er vast tutorials over hoe je dit kan doen.

edit:
check jij je email nog?

[ Voor 18% gewijzigd door Neobahamuth op 27-11-2003 17:31 ]

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
MainConcept MPEG encoder *D
simpel, supersnel, ondertiteling kan geloof ik ook, mooier dan nero, zwarte balken toevoegen kan (als je dat wilt om vervorming tegen te gaan).
Het is alleen geen freeware, maar wel een super programma

Verwijderd

Topicstarter
ja, op doom9 staan wel wat tutorials, maar dat is allemaal over hoe je van dvd naar svcd wilt omzetten en met losse ondertitel- en geluidsstromen.. ik wil gewoon een .avi bestandje op svcd zetten..

[edit] thnx, ik zal es naar het programma kijken..
edit:
check jij je email nog?
enne, op wie slaat dit?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2003 18:05 ]

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Tmpenc is gratis en kan prachtig Mpeg2 maken van je avi :Y) Daaronder dus ook SVCD bestanden van avi's maken ;)

http://www.tmpgenc.net/e_download.html

Verwijderd

Topicstarter
_/-\o_ mijn dank is groot..

(hahaha, suf commando voor neerbuig-smilie :D)

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

Op jou! (Hotmail)

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

Verwijderd

Topicstarter
ow hotmail... nee, nog niet gekeken vandaag.. wel betere dingen te doen.. mail me gewoon op m'n outlook adres, veel sneller en alles.. nouja, boeiend.. uhmm.. juist..

ok.. tis min of meer gelukt met dat programma van wekkel.. maar nu heb ik geen geluid.. ik wist dat er zoiets zou gebeuren.. hoe krijg ik der geluid bij?

[edit] NU heb ik m'n email gekeken.. ik ga het ff overnieuw proberen..

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2003 21:03 ]

Verwijderd

probeer het eens met Ulead Moviefactory 2. Geweldig grappig proggie, waarmee je vcd's/dvd's kunt fikken vanuit meerdere bestandsformaten. Afhankelijk van welke codec's je geinstalleerd heb. Easy 2 use :)

Verwijderd

Topicstarter
nee, ik wil niet al te moeilijk gaan doen.. Tmpenc vind ik handig zat maar hoe krijg ik m'n geluid er nou bij?
Pagina: 1