voorbeelden
Precies dude als jij een amerikaan beschuldigd van corruptie (enron) prima, maar als iemand zegt dat amerikanen corrupt zijn zeg je dus onderandere dat ik corrupt ben en dat is zeker een belediging.
Lol als een marrokaan zijn moeder uitscheld is dat geen discriminatie.
Maar als ik het zeg kom ik er niet levend vanaf.
En tja ahold leuk is nederlands bedrijf maar de reacties waren toch echt gericht op het dochter ondernemeing, die dus amerikaans is en weer zijn alle amerikanen frauduers, weer een belediging.
En dat van het magnetron of rechtzaak op peuken is niet zo gek als je denk dat er letterlijk iemand zijn hond erin heeft opgeblazen, en de firma heeft aangeklaagd. Had net zo goed een of ander debiele nederlander kunnen zijn die in een gesticht hoort.
En vergeet niet dat vroeger roken gezond was voor je weet je nog of euh... oops 20 jaar later bewezen dat het je afmaakt goh vind je het gek dat iemand daar schadevergoeding voor krijgt. Hier zou je 1000 euro krijgen en kan je dus de helft van je kist betalen die je over een jaar nodig heb.
En ja ik begin zelf ook aan mijn eigen president te twijfelen, maar als eerste Enron so wat het is een bedrijf niet amerika ik werk er niet maar ben wel amerikaans. Maar als zij iets fout doen ben ik dan medeplichtig

En WTC vergeet niet dat Osama 2 jaar heeft voorbereid op die aanval, en hij heeft niet zolang geleden nederland ook bedreigt. Zou je het niet lekkerder vinden om te weten dat hij niet meer rond loopt

Want hij zou jouw zelfs kunnen pakken, niet nu maar misschien volgend jaar als je door a'dam heen loopt met je vrouw en kind.
En tja powel kijk ze hebben het gewoon verkeerd aangepakt. Maar feit is het kan ze geen reet schelen die hele bullshit was verzonnen om de wereld machten mee te laten denken, maar uiteindelijk was het doel gewoon Saddam pakken die namelijk schuldig is van genocide dus wat weegt zwaarder
[edit]
yo super helemaal gelijk mijn fout sorry ik had een beetje haast heb alles wat leesbaarder gemaakt
En ik moet jouw ook volledig gelijk geven in je commentaar maar mijn vraag is dan wanneer is het te ver?? want ik heb al genoeg postings gezien die nog veel erger waren als de deze. Zelfs al iemand die zware comentaar had op BMG en dan alle amerikanen de grond in trapte terwijl BMG duits is.
En heb zelfs al een waarschuwing van een admin gehad op een van mijn posts die gericht was op een dergelijk post (very bad day en ik ging ook zeker tever )
Dus waar ligt de grens????
[
Voor 17% gewijzigd door
Verwijderd op 27-11-2003 18:50
]