Toon posts:

Geluiden uit film knippen..?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het forum doorgekeken, maar kon zo geen vergelijkbaar topic vinden.. (en het heeft haast, als het kan wil ik morgen klaar zijn..:))..

Ik zit met het volgende probleem, met een paar weken ga ik voor school een presentatie houden, we doen dit in de vorm van een spelshow, in dit geval cash&Carlo, nu is mij gevraagt of ik de geluiden kon doen, dus het zoemertje als iemand het goed heeft enz... Nu is mijn vraag aan jullie hoe ik dat het beste kan doen, ik heb het programma opgenomen, op hd gezet en nu moet ik de geluidjes er uit knippen, maar heb geen idee hoe ik dat moet doen..?

Verder wil ik graag proberen om het geluid een beetje zuiver te houden, dus zonder dat ik het publiek op de achtergrond hoor ofzo..

Alle creatieve oplossingen zijn welkom, bij voorbaat dank.

Als dit niet lukt, dan zit het er in dat ik zelf soortgelijke geluiden op een cd ofzo moet zetten, als iemand daar een idee voor heeft is dat ook erg welkom.

*note*
Ik heb ook al op google gezicht enzo of een of andere fan die geluidjes al online had gezet, maar helaas zonder resultaat.

Verwijderd

Totalrecoder

Daarmee kan je de geluiden opnemen uit een film oid.

Verwijderd

Topicstarter
Thx Dani, ga ik meteen even googlen..:)

Hopelijk leverd dat wat op.=]

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-09 11:53
Opgenomen video openen met virtualdub, dan file-->save wav en dan heb je de audio van je film in wav formaat.
Gebruik daarna je favo audio knip programma om de geluidjes eruit te halen die je bewaren wilt.

Systeem Specs