DVD Recorder huren

Pagina: 1
Acties:

• martinvdm
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:01

martinvdm

Martinvdm = TechJunky.nl

Topicstarter
Ik wil al heel lang vele videobanden op DVD zetten. Dit is voor eigen gebruik en zijn eigen videobanden. Die videobanden verslijten alleen na verloop van jaren en DVD minder. Heb het hele internet al afgezocht, maar weet iemand waar je een beetje betaalbaar een DVD recorder kan huren. En dan bedoel ik niet voor in de PC, maar voor naast de TV. Sony en ook Phillips hebben er wel een paar op de markt.

He who laughs last thinks slowest! | ▶️ Youtube | 🌐 TechJunky.nl | ☀️ 3000Wp PV | Ford Explorer EV Ext

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Misschien kun je met een aardige tweaker wat overeen komen dat je wat videobanden naar hem stuurt tegen een kleine vergoeding? Dan is het meer iets voor V&A.

[ Voor 3% gewijzigd door Y0ur1 op 27-11-2003 17:11 ]

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:19

DDX

mediamarkt heeft 14 dagen niet goed geld terug periode
als het je niet bevalt kan je het terugbrengen en krijg je geld terug

https://www.strava.com/athletes/2323035

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

@WORK doet het voor het luttele bedrag van €30/schijfje:

http://www.at-work.be/sho...?cPath=50&products_id=496

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

• martinvdm

martinvdm

Martinvdm = TechJunky.nl

Topicstarter
Niemand een idee waar je zoiets betaalbaar kan huren???

He who laughs last thinks slowest! | ▶️ Youtube | 🌐 TechJunky.nl | ☀️ 3000Wp PV | Ford Explorer EV Ext

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:43
kun je geen dvd brander aanschaffen en je videorecorder via een tv in (Als je die hebt) aansluiten?

Strava | AP | IP | AW

• martinvdm

martinvdm

Martinvdm = TechJunky.nl

Topicstarter
Dat is nou precies het geen wat ik niet wil.
A. Het tis voor men Pa. Ik zie hem echt niet alle Filters en codecs instellen om zo een DVD te branden.

B. Hij moet het zelf doen, dus daarin is de DVD recorder ideaal. De ene op play de ander op record.

• Jivecar
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-11-2025
martinvdm schreef op 28 november 2003 @ 09:39:
Dat is nou precies het geen wat ik niet wil.
A. Het tis voor men Pa. Ik zie hem echt niet alle Filters en codecs instellen om zo een DVD te branden.

B. Hij moet het zelf doen, dus daarin is de DVD recorder ideaal. De ene op play de ander op record.
Tja het gemak is inderdaad wel hoger....... kind (en vader) kan er makkelijk mee overweg..... maar bv 30 euro per dvd is natuurlijk wel belachelijk duur terwijl een dvd recorder rond de 500 euro kost......

Misschien niet ideeal maar toch een idee:
Met een videocam met analoge in de video op dv zetten en vervolgens met pinnacle op de pc naar dvd branden??

Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......

• martinvdm

martinvdm

Martinvdm = TechJunky.nl

Topicstarter
ja ach das waar, maar dat laatste idee dat is echt veel te ingewikkeld. Jullie kennen me pa niet :)

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-02 12:29
DDX schreef op 27 november 2003 @ 17:13:
mediamarkt heeft 14 dagen niet goed geld terug periode
als het je niet bevalt kan je het terugbrengen en krijg je geld terug
Dit is toch een goede oplossing?

:)

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-02 10:43
Of gewoon een standalone DVD recorder kopen :?
> € 500,- maar daar heb je wel weer voor de rest profijt van.
Of een goedkopere in je PC bouwen en wat lastiger opnemen.

let the past be the past.

• Xenan
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-01 20:16

Xenan

Tree-of-life

Ik sluit me helemaal aan bij Spee. Of anders gewoon nog een jaartje wachten, dan zijn die DVD recorders minder dan EUR 300, dat lijkt me betaalbaar en je hebt gelijk een hoge kwaliteit videorecorder ook.
'
Maar is het echt de moeite waard om alles over te zetten? Mijn oude banden, elpee's en cassettebandjes laat ik ook voor wat ze zijn, het is me te veel moeite dat overzetten. Desnoods download ik het wel. 8)

Ja jonge GoTters, wat zijn dat nou, elpee's? Dat zijn een soort CD's maar dan groot, zwart en met -mechanische- aftasting. Bovendien zijn ze analoog! B)

Canon EOS 350D | EF-S 18-55mm | EF-S 60mm f/2.8 USM Macro | EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-02 12:29
Als het nou familie-home-video's zijn van je kinderen ofzo, ok, maar gewoon oude films zou ik niet overzetten naar DVD
Pagina: 1