He who laughs last thinks slowest! | ▶️ Youtube | 🌐 TechJunky.nl | ☀️ 3000Wp PV | Ford Explorer EV Ext
[ Voor 3% gewijzigd door Y0ur1 op 27-11-2003 17:11 ]
als het je niet bevalt kan je het terugbrengen en krijg je geld terug
http://www.at-work.be/sho...?cPath=50&products_id=496
▀ BBQ ▀ BBQ 2 ▀ Opendeurdag ▀ LED Cat Feeder
He who laughs last thinks slowest! | ▶️ Youtube | 🌐 TechJunky.nl | ☀️ 3000Wp PV | Ford Explorer EV Ext
A. Het tis voor men Pa. Ik zie hem echt niet alle Filters en codecs instellen om zo een DVD te branden.
B. Hij moet het zelf doen, dus daarin is de DVD recorder ideaal. De ene op play de ander op record.
Tja het gemak is inderdaad wel hoger....... kind (en vader) kan er makkelijk mee overweg..... maar bv 30 euro per dvd is natuurlijk wel belachelijk duur terwijl een dvd recorder rond de 500 euro kost......martinvdm schreef op 28 november 2003 @ 09:39:
Dat is nou precies het geen wat ik niet wil.
A. Het tis voor men Pa. Ik zie hem echt niet alle Filters en codecs instellen om zo een DVD te branden.
B. Hij moet het zelf doen, dus daarin is de DVD recorder ideaal. De ene op play de ander op record.
Misschien niet ideeal maar toch een idee:
Met een videocam met analoge in de video op dv zetten en vervolgens met pinnacle op de pc naar dvd branden??
Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......
Dit is toch een goede oplossing?DDX schreef op 27 november 2003 @ 17:13:
mediamarkt heeft 14 dagen niet goed geld terug periode
als het je niet bevalt kan je het terugbrengen en krijg je geld terug
> € 500,- maar daar heb je wel weer voor de rest profijt van.
Of een goedkopere in je PC bouwen en wat lastiger opnemen.
let the past be the past.
'
Maar is het echt de moeite waard om alles over te zetten? Mijn oude banden, elpee's en cassettebandjes laat ik ook voor wat ze zijn, het is me te veel moeite dat overzetten. Desnoods download ik het wel.
Ja jonge GoTters, wat zijn dat nou, elpee's? Dat zijn een soort CD's maar dan groot, zwart en met -mechanische- aftasting. Bovendien zijn ze analoog!
Canon EOS 350D | EF-S 18-55mm | EF-S 60mm f/2.8 USM Macro | EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM