ik weet echt niet hoe en wanneer k deze programma op mijn computer heb gezet maar ik wil der in iedere geval wel er vanaf omdat mijn filmpjes nu heel raar doen ook al heb ik alle codecs geinstalleerd
Verwijderd
Hek ook ervaring mee, veelste veel verschillende codecs erop gezet gaf bij mij groen/wazig beeld. Kijk eens in configuratiescherm onder software, daar kon ik ze allemaal verwijderen!
(ik kan je gordianknot aanbevelen, werkt hier echt super)
(ik kan je gordianknot aanbevelen, werkt hier echt super)
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2003 16:43 ]
Verwijderd
Da's toch voor ondertitels? Waarom zou het beeld dan raar doen? Je kan het gewoon uninstallen via configuratiescherm ---> software. En wat moet ik verstaan onder raar doen? Je hebt zeker 3 codecpacks over elkaar heen geinstalleerd?
Tsja.
Tsja.
Verwijderd
Alles eraf gooien, en ALLEEN DivX 5.x erop, de nieuwste Xvid en de nieuwste AC3 filter. Alles is te vinden via www.tweakers.net/meuktracker .
Dat is zo simpel en probleemloos, ik zie het bestaansrecht van codecpacks dan ook niet in. En ik snap echt niet waarom je daarmee je systeem zou verneuken want mensen hebben er ALTIJD problemen mee.
Dat is zo simpel en probleemloos, ik zie het bestaansrecht van codecpacks dan ook niet in. En ik snap echt niet waarom je daarmee je systeem zou verneuken want mensen hebben er ALTIJD problemen mee.
ik heb al bij software gekeken maar daar stond het gek genoeg er niet bij
Verwijderd
Misschien is het dan mee geinstalleerd door een of ander codecpack. En die kan je waarschijnlijk wel uninstallen via software. Probeer dat en doe dan wat ik hierboven zeg
ok gedaan hij speelt nu met windows media player wel goed af (met bsplayer niet) maar de probleem is nu ik kan het niet vooruit spoelen of zegmaar een stukje overslaan
Verwijderd
DivXG400 1.4
http://www.tac.ee/~prr/videoutils/
Background
----------
At the moment there is a small incompatibility between DivX ;-), MS MPEG4, WM7, WM8 codecs and Matrox G400/G450 drivers/hardware. If movie's width is not exact multiple of 32 (like 720x???), clip will be played back without using video overlay. If video overlay is not used, clips are looking choppy and DVDMax can not be used. Even this problem is known for a long time, Microsoft nor Matrox have fixed it yet.
...
Installation
------------
* Copy DivXG400.ax to Windows system directory (typically c:\windows\system or
c:\winnt\system32).
* Register it manually (regsvr32 DivXG400.ax)
Uninstallation
--------------
* Unregister DivXG400 (regsvr32 /U DivXG400.ax)
* Delete DivXG400.ax
met MMCompView 1.10 kan je de codecs ook heel makkelijk uitschakelen 
http://riedersoft.ath.cx:85/~users/nirsoft/utils/mmview.html
http://riedersoft.ath.cx:85/~users/nirsoft/utils/mmview.html
ik heb kazaa lite codec pack (full version) en heb er totaal geen problemen mee, er zit n gehackte divx 5.1.1 versie om te decoden en te encoden
. en alle codecs die maar nodig zijn.
In die codec pack zitten volgens mij ook iets minder (vage) codecs dan in het Nimo Codec Pack, maar als je gewoon niet alles installeerd zijn die codec packs wel handigBiG-GuY schreef op 29 november 2003 @ 07:19:
ik heb kazaa lite codec pack (full version) en heb er totaal geen problemen mee, er zit n gehackte divx 5.1.1 versie om te decoden en te encoden. en alle codecs die maar nodig zijn.
Pagina: 1