Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik ben opzoek naar een dvdspeler.
Het zit zo, ik brand mijn dvd's op +r en +rw. Moet ik hier bij aankoop van een dvd speler (dus 1 voor op me tv) rekening mee houden?

Ik heb een + - brander, is het aan te raden om op + te blijven branden of juist op -?

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:44

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Ja, het is wel zaak om nog op te letten daarbij. Misschien in de toekomst niet meer, maar nu nog wel. Kijk hier om te kijken of een dvd-speler die je wellicht op het oog had jouw dvdr's ondersteunt.

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Verwijderd

Beide standaarden liggen nog in de race, en de uitkomst is onzeker. De discussies zijn hier nog fel over gaande met vaste voor- en tegenhangers van beide standaarden. Kijk gewoon naar een review, of test het even van te voren.

Succes...

Verwijderd

Topicstarter
ok,ok heeft iemand een suggestie voor een dvdspeler?
Bijvoorbeeld ja, ik weet een goeie dvd speler die je bij de expert kan halen en die +rw en +r ondersteund! (niet te duur)

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:03
Volgens mij kunnen al die DVD/DivX/Xvid spelers alle formaten aan... (zoals de KiSS)
Maar hoe het zit met pure (lees: echte) DVD-spelers, dat zal heel erg af hangen van merk en type...

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Verwijderd

De meeste dvd spelers kunnen met alle twee overweg,maar als je slim bent neem je ze alle twee mee en test je ze daar uit op de dvd speler die je wil gaan kopen

greetz karten _/-\o_
Pagina: 1