Merge

Pagina: 1
Acties:

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Kleine vraag, maar aangezien de merge 3 maanden na juni plaats zou vinden en het reeds 3 maanden na juni is geweest, vroeg ik me af of reeds bekend is wanneer 'de Grote Versmelting' daadwerkelijk plaats zal vinden.

Voor geïnteresseerden: hier wordt het grote plan geopenbaard.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:33

Arno

PF5A

Ik dacht dat dat even gestopt was tot de database servers upgraded waren :?

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-09 21:29

Tux

Volgens mij is het uitgesteld omdat Apollo zo instabiel is de laatste tijd

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

Verwijderd

Er wordt gewacht op vervanging van Apollo, aangezien die de laatste tijd niet zo stabiel is, is een merge ook niet verstandig. Dit heb ik geloof ik eens ergens gelezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:43

Varienaja

Wie dit leest is gek.

*schop*

Ik bekeek m'n profiel zojuist, en ik heb nog steeds het mooie ID van 19000. Blijkbaar is er nog steeds niet gemerged? Wat is de status van het verhaal nu?

Siditamentis astuentis pactum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

het laatste wat ik erover gelezen heb is:
De userbase merge van Tweakers.net en GoT heeft lang op zich laten wachten maar zal in 2004 eindelijk voltrokken worden. Het laatste struikelblok, een instabiele database-server, is inmiddels weggenomen, waarmee de weg vrij is gekomen om de userbase merge uit te voeren. De merge zal een einde maken aan de gescheiden userbases van Tweakers.net en GoT, die het noodzakelijk maakten om apart te registreren op de frontpage en het forum.
Ergens dit jaar dus :)
Pagina: 1