Ik heb een kabelabonnement van @Home (Essent) en heb dat door middel van een router gesplitst (elke pc heeft statische ip). Dit heeft een jaar lang gewerkt totdat ik eind oktober melding kreeg van Essent dat ik geen vaste ip meer kon hebben. Ik kwam er vanochtend achter dat alles werkte behalve m'n mail en het browsen.
Essent:
"Indien uw computer en internetverbinding dynamisch zijn geconfigureerd, verandert er niets.
Uit onze gegevens blijkt dat uw instelling statisch staat. Indien u deze instellingen niet aanpast kunt u na 30 oktober niet meer internetten! Vandaar dat het belangrijk is dat u uw computer en internetverbindingen dynamisch instelt"
Hoe kan ik nu m'n netwerk dynamisch instellen zodat ik op elke pc gewoon kan internetten?
Ik heb deze router: UNEX NexIP IS050p
Essent:
"Indien uw computer en internetverbinding dynamisch zijn geconfigureerd, verandert er niets.
Uit onze gegevens blijkt dat uw instelling statisch staat. Indien u deze instellingen niet aanpast kunt u na 30 oktober niet meer internetten! Vandaar dat het belangrijk is dat u uw computer en internetverbindingen dynamisch instelt"
Hoe kan ik nu m'n netwerk dynamisch instellen zodat ik op elke pc gewoon kan internetten?
Ik heb deze router: UNEX NexIP IS050p
[ Voor 3% gewijzigd door CRAM op 27-11-2003 15:53 ]