Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb gisteren de Siemens A52 gekocht en ik dacht dat je bij siemens twee verschillende weergaven van de display´s kan instellen. Eentje met plaatjes erbij en een andere voor snel zoeken...

Weet iemand waar ik dit kan instellen?

Annelies

anne_lieve@hotmail.com

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij soms helpen??

_/-\o_

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 november 2003 @ 16:44:
Kan iemand mij soms helpen??

_/-\o_
Welkom op dit forum, :) ik wil niet vervelend doen maar kicken binnen 24 uur word niet gewaardeerd.. :) echt niet... believme..

Dan hebben we hier ook nog zoiets als RTFM.. bijvoorbeeld bij siemens.nl.. goodluck!

Verwijderd

Topicstarter
Wat is RTFM?

Dit onderwerp is toch internet en telefonie...

Nou dit is een vraag over telefonie...
dus dan snap ik niet waarom dit onderwerp hier niet thuis hoort...
sorry

• Alaksandus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-05 15:57

Alaksandus

Vae puto deus fio

rtfm = Read The Fucking Manual
niet echt netjes van Guardian angel ;)

maar ik kan je niet verder helpen, wellicht dat ze op www.siemens.nl je wel verder kunnen helpen.

Als een god in Nijmegen.

• Monalisa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-01-2024
Verwijderd schreef op 27 november 2003 @ 16:48:
Wat is RTFM?

sorry
Read The F*cking Manual: oftwel de gebruiksaanwijzing lezen. Dit kan idd op siemens.nl
Ik heb de foon niet dus wat dat betreft kan ik je niet helpen. Maar wat hij bedoeld is dat je eerst moet zoeken of de info al ergens anders te vinden is voordat je hier een topic over opent.

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-05 17:45

Whuzz

Dodgeball!

Verwijderd schreef op 27 november 2003 @ 16:48:
Wat is RTFM?

sorry
Dingen die je makkelijk zelf op kunt zoeken hoor je ook zelf op te zoeken. Als je alles wat je niet binnen 1 minuut kunt vinden maar hier op het forum gaat vragen, dan zien we door de bomen het bos niet meer. (of door de posts het forum niet)

Kijk eens in je handleiding :?
Zoek eens met Google :?
Kijk eens op de site van siemens?

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:50

Korakal

Up up up!

Hoi, welkom op GoT.
Met RTFM wordt overigens: leesch de handleiding (read the f***ng manual) bedoeld, maar dat terzijde ;)
Je kunt het waarschijnlijk in het menu 'weergave' vinden onder het kopje 'hoofdletters', maar dat staat als het goed is in je handleiding.

Dan nog even wat 'formele' zaken: wil je je eens verdiepen in Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) ?
Er wordt namelijk van je verwacht dat je zelf wat moeite doet om tot een oplossing te komen, zoals bijvoorbeeld de handleiding lezen of zelf te zoeken. Verder is het niet de bedoeling dat je binnen 24 uur je topic onder de aandacht brengt door een 'kick'.

Veel plezier op GoT :) Dit topic gaat dicht...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.