Microsoft: een gevaar onderweg?

Pagina: 1
Acties:

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Topicstarter
nieuws: Microsoft blijft zich richten op de markt voor in-car systemen

Ik zie de eerste grappen (die ondertussen al behoorlijk uitgemolken zijn) al verschijnen, maar hoe moet ik ze nu beoordelen?

Ze zijn een beetje in de trant van 'What if Microsoft builds cars', en gaan over de onbetrouwbaarheid van de programma's van Microsoft.

Hoe moet daar gemod worden? ik ben in een pest niet zo'n goed humeur, dus ik ben bang dat ik te veel trollen ga uitdelen, terwijl ze eigenlijk grappig zijn bedoeld.

Of gewoon de eerste positief beoordelen (van de eerste paar minuten) en de rest gewoon op dubbelpost zetten?

-edit-
Iemand is al bezig met dubbelposts aan het uitdelen, ik ga maar even helpen.

[ Voor 10% gewijzigd door Resistor op 27-11-2003 15:19 ]

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Resistor schreef op 27 november 2003 @ 15:18:
nieuws: Microsoft blijft zich richten op de markt voor in-car systemen
Of gewoon de eerste positief beoordelen (van de eerste paar minuten) en de rest gewoon op dubbelpost zetten?

-edit-
Iemand is al bezig met dubbelposts aan het uitdelen, ik ga maar even helpen.
Lijkt mij goed. Ik ben er even wezen kijken, heb helaas niet veel tijd. 't Draadje is nog piepjong, dus kan mooi meteen in de gaten gehouden worden. Dit soort nieuwsitems is altijd voer voor mensen die menen dat ze aardig wat cabarettalent hebben. Mijn mondhoeken krullen meestal amper omhoog bij herhaling van de meest flauwe grappen. Toch moet je er wel op letten dat je niet *alles* wegmodt. Sommige grapjes zijn misschien niet hoogstaand, maar een grapje op z'n tijd moet kunnen en dat is ook wat Tweakers Tweakers maakt.

Sowieso zou ik de paar eerste op een voldoende niveau laten staan. Doe je dat niet, dan heb je kans dat een stel lolbroeken in de komende uren op niveau 1 surfend denken: "Ey, das leuk nieuwsitempie!!!1 Daar ken ik bes wel een leuk grappie over bedenken!!!11" Dat die grap er dan al drie keer staat en drie keer met veel moeite naar een eerlijker waarde gemod is, is voor zo'n kerel dan misschien niet duidelijk. Op die manier bezorg je jezelf alleen maar extra werk. :)

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.