Toon posts:

Toetsenbord met eigen wil

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn Microsoft Wireless Desktop Keyboard doet het niet goed. Bij het gamen gaat de persoon/auto soms plotseling naar links / rechts /achter, zonder dat ik de toetsen indruk. Dit houdt dan weer op als ik twee keer snel op links / rechts / achter druk. Dit is natuurlijk niet ideaal en zo speel ik de nieuwe NFS niet uit.
In de software van het toetsenbord kon ik nergens iets over zulke instellingen. Maar weet iemand of het ergens anders kan gaan liggen, of kan ik maar beter een nieuw toetsenbord kopen ?

Verwijderd

Cola er overheen gegooid :+

Dan blijven ze nog weleens plakken. Voor de rest geen problemen dan met het apparaatje (in word of iets dergelijks)

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

misschien stomme vraag maar heb je je baterijen al vervangen?
ligt er veel rommel tussen de ontvanger en het toetsenbord?

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  AWU3  AirPods Pro

• mearten
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-03 18:57
welke OS draai je,
heb je aan plak-toetsen en filter-toetsen gedacht

Scuba-diver

Verwijderd

Ja dat probleem ken ik....... zelfde heb ik ook gehad ..... ligt aan het keybord zelf, heb hem weer teruggebracht ..... probleem is bekend

Verwijderd

Misschien iemand in de buurt op dezelfde frequentie ?

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Verwijderd schreef op 27 november 2003 @ 15:29:
gsm die stoord ?

Iperf

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:09

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

bekend met een logitech TB + muis in spellen. met draadloze muis sloeg ik soms vast in een draai beweging in FPS, erg rot :( batterijen of kanaal wisselen hielp niet.
mijn oplossing was om alles maar weer van een draadje te voorzien :P

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Laurenz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-11-2025
draadloos netwerk adapter?
ik heb iets vergelijkbaars met een draadloze muis en draadloos internet.
(en idd ook magnetrons en mobieltjes kunnen storen jah:))

Leave only footprints, take only memories

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-05 13:40
heb met mijn microsoft tobo dat ineens de shift altijd blijft locken ... en neee, geen filter toetsen ofzo.. echt het tobo, een simpele controlaltdel en dan annuleren, werkt wel (onder xp) dan is alles weer normaal. dit krijg ik erg vaak als ik een speciaal teken gebruik i.s.m. ,shift. overigens is ie niet draadloos

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 november 2003 @ 15:29:
Idd waarschijnlijk iets op de zelfde frequentie, of je zoekt uit wat op die frequentie zit of je koop iets met een draadje :)
Pagina: 1