Toon posts:

HD Jumpersettings, hoe?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik kreeg een oude externe scsi Surestore drive. Nu ligt die bay al half uit elkaar maar de HD leek nog goed te zijn en die wil ik dus intern aan m'n scsi kaart hangen. Nu weet ik echter niet welke jumpers allemaal aan moeten, ik heb al verschillende opties geprobeerd maar tot nu toe nog geen succes, en ik weet niet wat b.v. SDTR betekent.

Wel heb ik het jumperdiagram kunnen vinden op de HP site dus als iemand eens zou willen kijken, hier is het:

www.hp.com/cgi-bin/cposupport/get_doc.pl?SNI=hpsurestor9695&LC=information_storage&Tfile=lpg61014

Thnx in advance! :)

• mvdejong
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11-2024

mvdejong

When does the hurting stop ?

J2 : nergens een jumper op zetten, behalve eventueel op een aantal van 10/11/12, als het je enige SCSI-device is op die kaart, dan ook die helemaal vrijlaten, anders een andere SCSI-id dan 0 selecteren.
J4 : als deze schijf het laatste (eventueel het enige) SCSI-device aan de kabel is, dan 1 en 3 jumperen.

The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Goed kijken welk cijfer je hem toekent. Laatste is geloof ik je controller..

bij mij is het 7.
Heb de schijven 0 en 1 staan en de brander 3 en rom 4.

Goed uitpluizen want op 2 kan ik bijv. niets zetten

Verwijderd

Topicstarter
Aan diezelfde kabel hangt nog een Plextor 12*4*32 brander. Die is ID4

Het is wel vervelend dat ik een kaartje zonder bios heb (Adaptec 2904) zo moet je echt de hele tijd windhoos opstarten om te zien of het werkt.