Toon posts:

Lokale ip's website HELP

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik werk momenteel op de Uvt, maar een ict-er die hier werkt heeft verschillende adressen (bijvoorbeeld www.vi.nl) uitgezet. Als ik dit intyp, krijg ik dus een heel ander ip toegewezen waar ik naar toe ga. Dit is meestal MSN zoeken, terwijl ik weet dat de website's wel online is, omdat ik er met een computer op de werkplaats wel opkan.

Weet een van jullie toenvallig waar ik instellingen kan vinden?
Ik denk het een soort database is, maar kan hem niet vinden. De computer draait geen software die dat soort ip's blokkeert, en het ligt ook niet aan de server, want de computer uit de werkplaats draait op de zelfde server.

Alvast bedankt,
Michiel

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Beveiligingen omzeilen en andere vormen van (internet)misbruik.
Wachtwoorden / Firewalls en dergelijke zijn er niet voor de lol maar om PC's, netwerken en dergelijke enige vorm van bescherming tegen ongewenst/onbedoeld gebruik te geven. Het is derhalve op het forum niet de bedoeling om mensen hierbij de helpende hand te bieden, vragen hierover te stellen of whatever. We willen dat gewoon niet op het forum hebben.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.