Toon posts:

Outlook mails kwijt!!

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Please help me!!

Op mn stage registreren ze via de website alle aankopen... mensen kunnen hiermee hun aankoop bedrag terug winnen.. die gegevens komen binnen op mijn outlook adres... echter... nadat ik ALLE registraties geselcteerd had (zo´n 400stuks) drukte een grapjas van een collega op de delete knop.... hij d8 net zoals ik overigens dat er eerst gevraagd zou worden van weet je dit zkr? NIET DUS!!! met als gevolg alle registraties kwijt!!! vet probleem dus.... helaas zijn ze niet terug te vinden in de deleted items in outlook zelf en ook niet in de prullenbak van windows!!
<
Weet iemand waar ik ze wel kan terug vinden? JE ZOU ME HIER ENORM MEE UIT DE BRAND HELPEN!!!

thnx En Weg B)

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

CTRL+Z :?

• Denker
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-11-2025
Ik denk dat je in het verkeerde subforum zit.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:14

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik denk dat we hier te maken hebben met een gevalletje hele vette pech. Misschien kun je op je mailserver zelf nog wat terughalen, als dat inmiddels niet gerecycled is.

Overigens LOL@nickname icm topci :+

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
HELAAS-......al geprobeerd...werkte niet :?

Verwijderd

Topicstarter
Denker schreef op 27 november 2003 @ 13:11:
Ik denk dat je in het verkeerde subforum zit.
sorry ben nieuw hier maar d8 tot echt dat ik hem goed had weggezet...waar had ie moeten stana dan?

Verwijderd

Topicstarter
The_Eagle schreef op 27 november 2003 @ 13:12:
Ik denk dat we hier te maken hebben met een gevalletje hele vette pech. Misschien kun je op je mailserver zelf nog wat terughalen, als dat inmiddels niet gerecycled is.

Overigens LOL@nickname icm topci :+
hahaha idd....denk r nu pas aan... is al jaren mn username dus puur toeval :+

• kevin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02-2024
In de "Deleted Items" gaan staan en naar Extra -> Verwijderde Items Herstellen. Pas op dat je ze daar niet delete want dan ben je ze echt kwijt :7

• Sequence
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

Verwijderd schreef op 27 november 2003 @ 13:13:
[...]

sorry ben nieuw hier maar d8 tot echt dat ik hem goed had weggezet...waar had ie moeten stana dan?
Software Algemeen eigenlijk, maar niet daar nou dezelfde vraag nog een keer stellen, dit topic zal wel verplaatst worden ;)

Verwijderd

Topicstarter
Sequence schreef op 27 november 2003 @ 13:14:
[...]

Software Algemeen eigenlijk, maar niet daar nou dezelfde vraag nog een keer stellen, dit topic zal wel verplaatst worden ;)
heheh goh.... dat wist ik zelf ook nog wel ouwe :P

Verwijderd

Topicstarter
kevin schreef op 27 november 2003 @ 13:14:
In de "Deleted Items" gaan staan en naar Extra -> Verwijderde Items Herstellen. Pas op dat je ze daar niet delete want dan ben je ze echt kwijt :7
mhh.... rechtermuisknop op deleted items geeft geen optie extra helaas..... ook bovenaan in het scherm geen xtra te bekennen ;( t gaat btw om outlook 2002

please help!!! moetr ze cht terug hebben!!! :o

• DeeJee
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Draaien jullie iets van een backup?

[ Voor 73% gewijzigd door DeeJee op 27-11-2003 13:21 ]

Money for nothin' and your chicks for free

Verwijderd

Topicstarter
DeeJee schreef op 27 november 2003 @ 13:20:
Draaien jullie iets van een backup?
week nie...maar idd dat ik ze misschien daar terug kan halen.... denk t nie helaas

• DeeJee
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Ik denk dat dat je enige hoop is.

Money for nothin' and your chicks for free

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:14

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Verwijderd schreef op 27 november 2003 @ 13:18:
[...]

mhh.... rechtermuisknop op deleted items geeft geen optie extra helaas..... ook bovenaan in het scherm geen xtra te bekennen ;( t gaat btw om outlook 2002

Face it....you f*cked up. Kom je nog goed weg dat je een stagiair bent...moet er niet aan denken dat dit in mijn vaste baan zou gebeuren.

* The Eagle beheert een financieel systeem van een instelling...als ik 1 drop tabel doe in de Oracle DB van onze productieomgeving kan ik mijn biezen pakken...zal dus maar geen BOFH spelen ;)

edit: Je collega drukte toch op delete? Dan is hij denk ik verantwoordelijk gok ik zo. GoT knokploegje nodig? 8)

[ Voor 9% gewijzigd door The Eagle op 27-11-2003 13:24 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-02 13:25

job

die collega van je drukt op de del knop, dus het is niet jouw schuld.
zorg er dus eerst voor dat als het niet meer lukt, die collega de schuld op zich neemt.

ik zou zeggen dat er op de mailserver nog wel een een en ander zou moeten staan.

Verwijderd

Topicstarter
dikke kutzooi iig... ;( :'( :( 8)7

Verwijderd

Je kunt Outlook zo "configureren" dat hij geen bevestiging vraagt bij verwijderen en dat de map verwijderde items niet gebruikt wordt.

Tijd voor een restore, bel systeembeheer.

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:35

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Ik weet niet waarom ze niet in je verwijderde items zouden staan. Als je met shift-DEL ze meteen definitief wilt verwijderen dan geeft outlook 2002 zeker een waarschuwing. En anders gaan ze gewoon naar de VI. Heb je niet toevalllig meerdere persoonlijke folders en staan ze in een andere prullenbak?

• kevin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02-2024
Verwijderd schreef op 27 november 2003 @ 13:18:
[...]

Dat zeg ik ook helemaal niet |:( Ik gebruik trouwens Outlook 2000 maar ik denk dat dat menu Extra er wel in zit? Wel goed gekeken?

Succes verder! :Y)

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-02 22:10

Tachyon

pop the glock

mhh.... rechtermuisknop op deleted items geeft geen optie extra helaas..... ook bovenaan in het scherm geen xtra te bekennen t gaat btw om outlook 2002
kijk nog eens goed: bestand, bewerken, beeld, favorieten, extra, acties, help

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

Verwijderd

Topicstarter
t zal allemaal wel goed zijn... kwijt is de conclusie..

bedankt voor de hulp iig _/-\o_

Verwijderd

Graag gedaan en succes ermee ;)

Kijk voortaan wel even goed waar je je topic neerzet. Dit is Spielerij - Problemen & Vragen, dat houdt in dat problemen & vragen over spellen hier terecht kunnen. Voor problemen met andere software kun je kwijt in Software Algemeen, Windows Operated Systems of Non-Windows Operating Systems.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.