deze krijg ik af en toe als ik een pagina wil openen en dan gebeurt het soms dat de pagina bevriest.dan komt er zo`n kadertje in beeld met "ie explorer heeft een fout ontdekt blablabla..en wordt nu afgesloten en dan vraagt ie rapport verzenden of niet.wat is dit steeds voor melding? hij doet het dus bij bepaalde pagina`s die ik wil openen.ik had hier bij 98 nooit last van.nu heb ik XP prof.
Download deze is en scan eens.
Ik weet niet of je al een virusscanner draait maar dit kan nooit kwaad.
Zou je in het vervolg je topictitel wat beter kunnen verwoorden en iets meer info kunnen geven in je TopicStart? Dit is vereist. Zie ook: Windows Operated Systems - Policy
Ik weet niet of je al een virusscanner draait maar dit kan nooit kwaad.
Zou je in het vervolg je topictitel wat beter kunnen verwoorden en iets meer info kunnen geven in je TopicStart? Dit is vereist. Zie ook: Windows Operated Systems - Policy
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
foo fighter,
Met bovenstaande info kunnen we helaas niet zo veel
Zoals je al eerder gevraagd is - vinden we het op GoT belangrijk dat je topicstart voldoet aan een aantal richtlijnen. Zoals je hier ook al gevraagd is, gaat het voornamelijk om deze 3 dingen:
Met bovenstaande info kunnen we helaas niet zo veel
Zoals je al eerder gevraagd is - vinden we het op GoT belangrijk dat je topicstart voldoet aan een aantal richtlijnen. Zoals je hier ook al gevraagd is, gaat het voornamelijk om deze 3 dingen:
- Geef voldoende informatie - welke foutmelding exact, welke servicepacks, welke patches, welke alles?
- Kies een goede topictitel en zet hem in het juiste forum (voor het exacte forum voor vragen over Internet Explorer wijs ik je graag door naar Software Algemeen)
- Toon zelf moeite voordat je een topic opent - geef bijvoorbeeld even aan wat je al gevonden hebt toen je zocht e.d.
Dit topic is gesloten.
![]()