Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feat] PHP code aanpassen

Pagina: 1
Acties:
  • 16 views sinds 30-01-2008

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:21

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Topicstarter
Ik kwam dit topic tegen en vond het wel handig. Misschien iets voor GoT? De php code is erg klein van opzet, kan worden uitgeklapt, code allemaal geslecteerd. Kortom, handig :)

[ Voor 30% gewijzigd door We Are Borg op 27-11-2003 12:39 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:16

crisp

Devver

Pixelated

Dat zou dan in de RML moeten worden gedaan, maar React biedt die mogelijkheid niet, en gezien de eerdere discussies hierover denk ik niet dat die mogelijkheid gaat komen...

voor de luie lezers: het gaat dus om het datumformaat om dat in het Nederlands te laten zien door de locale aan te passen naar 'dutch' en strftime() te gebruiken ipv date() (algemeen bekent onder de betere PHP-ers ;) )

edit: het gaat dus niet om het tijdformaat :X

[ Voor 46% gewijzigd door crisp op 27-11-2003 12:43 ]

Intentionally left blank

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-11 22:44

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Daarnaast heeft het nauwlijks meerwaarde? Vind het maar overbodige knopjes om eerlijk te zijn.

• We Are Borg

We Are Borg

Topicstarter
crisp schreef op 27 november 2003 @ 12:40:
Dat zou dan in de RML moeten worden gedaan, maar React biedt die mogelijkheid niet, en gezien de eerdere discussies hierover denk ik niet dat die mogelijkheid gaat komen...

voor de luie lezers: het gaat dus om het datumformaat om dat in het Nederlands te laten zien door de locale aan te passen naar 'dutch' en strftime() te gebruiken ipv date() (algemeen bekent onder de betere PHP-ers ;) )
Ho ho, lees jij eens goed :P. Het gaat me om de php code met de handige functies erbij. Niet om het onderwerp van het topic :)
R4NCOR schreef op 27 november 2003 @ 12:42:
Daarnaast heeft het nauwlijks meerwaarde? Vind het maar overbodige knopjes om eerlijk te zijn.
Jij vind het overbodig :). Deze discussie is al eerder geweest en ACM wilde het wel aanpakken maar wist nog niet goed hoe. Ik pak even een linkje erbij, stand by

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

WAB: ik zie het nu ja - wil je voortaan wat duidelijker zijn in je beginpost en die niet achteraf pas verduidelijken? ;)

wb in en uitklappen van code en scrollbarretjes, daar heb ik vorig jaar al eens een opzet voor gemaakt met wat javascript enzo. Dat werkte perfect, maar daarvoor waren aanpassingen in de RML noodzakelijk waar Parse niet aan wou beginnen...

Intentionally left blank

• We Are Borg

We Are Borg

Topicstarter
crisp schreef op 27 november 2003 @ 12:45:
WAB: ik zie het nu ja - wil je voortaan wat duidelijker zijn in je beginpost en die niet achteraf pas verduidelijken ;)
We Are Borg wijzigde dit bericht 27-11-2003 12:39 (30%) . Dit was natuurlijk alleen om wat fouten eruit te halen, echt niet om te verduidelijken O-)
wb in en uitklappen van code en scrollbarretjes, daar heb ik vorig jaar al eens een opzet voor gemaakt met wat javascript enzo. Dat werkte perfect, maar daarvoor waren aanpassingen in de RML noodzakelijk waar Parse niet aan wou beginnen...
Waarom Parse daarvoor aanpassingen moet maken begrijp ik niet, maar goed, het zal vast kloppen ;). Jammer dat Parse er niet aan wilt beginnen. Het lijkt mij wel handig

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

crisp, bovengegeven voorbeeld lijkt toch een klein beetje op de suggestie welke jij toch ooit had gedaan. Ik bedoel de suggestie met die uitklap code (om te layoutverneuking tegen te gaan).

Die zou toch redelijk aangepast kunnen worden, mocht je het werkend willen hebben. Echter weet ik niet hoe het crossbrowser gaat werken.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Het is een beetje een patstelling; chem wil persé geen js code in de rml, maar je hebt toch minimaal een handle nodig vanuit het codeblok om er iets dynamisch mee te kunnen doen. Ik wil die handle persé niet achteraf nog gaan toekennen omdat dat te onderhoudsgevoelig gaat worden mbt eventuele toekomstige wijzigingen in de rml-HTML structuur.
De opzet die ik vorig jaar had gemaakt was crossbrowser, maar bevatte wel een aantal hacks omdat browsers verschillend omgaan met de plaatsing van scrollbars (binnen of buiten de box) en omdat de innerHTML implementatie in Opera buggy is.
Zolang de rml voor tags dus niet customizable is zie ik een dergelijke feature dus niet in GoT komen. Misschien een feature request indienen bij parse zodat we de rml voor tags kunnen instellen? ;)

Intentionally left blank

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

We zullen hier met de nieuwe template nog eens naar gaan kijken...

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.