Toon posts:

[word/printing] papierlades goed instellen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Printers.....ik heb er altijd ruzie mee.
Zo ook nu weer. Ik heb een nieuwe HP Laserprinter geinstalleerd. Daarin zitten 2 lades. Lade 1 is de handmatige invoer. Lade 2 is de bak die eronder zit. Nu wil ik t zo hebben dat wanneer ik handmatig paier invoer, de printer ook gelijk uit zichzelf deze lade (lade 1 dus) pakt. Wanneer deze lade leeg is mag ie gewoon uit lade 2 printen.
M.a.w: de standaard moet altijd lade 1 zijn. Want zodra er papier in lade 1 zit, wil je hieruit printen.
Volgens mij heb ik op iedere mogelijke plek bij de printereigenschappen, in word en noem t maar op, echt overal lade 1 als voorkeur/default staan.
Toch weigert ie de handmatige invoer lade te defaulten, en pakt ie alles op uit lade 2...... ;(
Tips, anyone??

• Cyberjunkie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-07 00:53
Verwijderd schreef op 27 november 2003 @ 12:14:Volgens mij heb ik op iedere mogelijke plek bij de printereigenschappen, in word en noem t maar op, echt overal lade 1 als voorkeur/default staan.
Afbeeldingslocatie: http://www.timorietveld.nl/picserve/paginainstelling.jpg

hier ook dus?

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Zorg dat de printer dezelfde instelingen heeft voor tray 1 als tray 2.

plain/a4 is toch wel gebruikelijk

of anders any/a4 voor tray1 en plain/a4 voor tray2 (zorgt ervoor dat hij voor standaard printjes tray 2 selcteerd. maar zodra je opgeeft dat hi op speciaal papier moet printen on tray 1 input vraagd.

Iperf