Toon posts:

Tweak-XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben gister even dom geweest. Via Tweak-XP heb ik de map C en E aangevinkt zodat die onzichtbaar werden. Map C zit dus m'n windows op.

Na Tweak-XP verwijderd te hebben blijf ik met het probleem zitten dat die twee mappen ontzichtbaar zijn en ik weet niet hoe ik ze weer terug kan halen. Dit is me ook niet gelukt na het weer opnieuw instaleren van Tweak-XP.

Via Configuratie>Prestaties en Onderhoud>Systeembeheer>Computerbeheer>schijfbeheer kan ik wel in de mappen komen maar deze omweg is natuurlijk te groot.

Hoe krijg ik die aangevinkte mappen weer tevoorschijn is mijn vraag???
Dank alvast voor jullie antwoorden.

Systeemherstel hoef ik niet eens te poberen want die werkt ook niet helaas.

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:39
Via Extra --> mapopties --> weergave en dan helemaal naar beneden scrollen en dan"Verborgen mappen en bestanden weergeven" :?

[ Voor 10% gewijzigd door Possible op 27-11-2003 12:15 ]

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Verwijderd

Topicstarter
Werkt niet, waarschijnlijk dat ik ergens in het register moet klooien want daar verandert Tweak-XP de boel als ik het nu goed zeg.

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:17

breinonline

Are you afraid to be known?

Ik kan het niet zo snel vinden in mijn register, ik heb via tweak XP ook 2 partities verborgen.
De registery-hack die erbij hoort kan je hier vinden, maar tweak XP doet iets anders aangezien ik deze waarden niet terugvind in het register. Maar wie weet heb je er toch wat aan.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:54

Outerspace

Admin General Chat
probeer anders TweakUI / FreshUI. Misschien dat je dan die opties weer aan kan zetten.

Wauw, een sig!

Verwijderd

:+ je kan ook de map verwijderen met die omweg en opnieuw aanmaken :+ :+

Verwijderd

Topicstarter
http://www.securstar.com/download_content.php daar heb ik DriveCrypt 4.0 vandaan gehaald en geinstaleerd. Nu zie ik de mappen wel maar heb ze nog niet in 'Mijn Computer'

Ik zal TweakManager eens proberen, hou jullie op de hoogte ;)

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Als nu gewoon TweakXP weer installeerd dan ziet hij toch dat die mapverborgen is dus haal jij het vinkje weg en daarna deinstalleer je tweak xp.

Lijkt me voor de hand liggend :*)

Verwijderd

Topicstarter
stormfly schreef op 27 november 2003 @ 12:51:
Als nu gewoon TweakXP weer installeerd dan ziet hij toch dat die mapverborgen is dus haal jij het vinkje weg en daarna deinstalleer je tweak xp.

Lijkt me voor de hand liggend :*)
Mee eens. Maar TweakXP wil zich niet meer instaleren. Ik krijg drie andere opties voor mijn neus maar instaleren doet ie niet meer...

8)7

Verwijderd

Topicstarter
Helaas wil het niet zo lukken. Dus heb ik maar een snelkoppeling aangemaakt op mijn taakbalk zodat ik in Computerbeheer toch nog in mijn onzichtbare mappen kan komen
Want op die manier lukt het dus nog wel
En zo heb ik ook wat mappen kunnen verslepen zodat ik ze weer in handbereik heb. Heb ook geen zin om de hele dag te gaan kloten ;)

Bedankt voor jullie reacties, als mijn humeur weer wat beter is probeer ik nog wel wat om te kijken hoe ver ik kom _/-\o_ _/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
Probleem opgelost. 8) 8)

Na installatie van TweakUI is het probleem opgelost. :*) :+ _/-\o_
Pagina: 1