Heel simpel vraagje eigenlijk. kan iemand mij de specificaties van de voeding van een luxcrypt kastje geven ? voltage/amperage ? ?Nee hij is niet omgebouwd en ik kijk er niet illegaal canal+ mee . Ik wil testen of ie nog voor een adner doeleinde te gebruiken is maar ik kan de voeding niet meer vinden !.
Zitten er geen spanningstabilisatoren in zoals een 7805 of een 7812 (waarbij je weet wat de spanning minimaal moet zijn; ongeveer 1 volt hoger)
De IC's die erin zitten zijn gewoon 5volt types, maar mogelijk worden er nog andere spanningen gebruikt.
Het amperage zal wel los lopen. 1A zal denk ik wel voldoende zijn. Een groter amperage maakt niets uit, wat de electronica niet nodig heeft wordt ook niet gebruikt. Als hij bv maar 100mA nodig heeft dan kan het geen kwaad om een 1000mA voeding te gebruiken.
De IC's die erin zitten zijn gewoon 5volt types, maar mogelijk worden er nog andere spanningen gebruikt.
Het amperage zal wel los lopen. 1A zal denk ik wel voldoende zijn. Een groter amperage maakt niets uit, wat de electronica niet nodig heeft wordt ook niet gebruikt. Als hij bv maar 100mA nodig heeft dan kan het geen kwaad om een 1000mA voeding te gebruiken.
Senile! Senile Oekaki
ja maar ik wil het gewoon even zeker weten! en ben wat dat betreft liever beetje lui dan moe
en als iemand zo'n ding heeft/had weet ie misschien nog wat voor vodingen erbij zit