Toon posts:

voeding voor een Sony RS246

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een voeding welke past in een SOny RS246 tower. er zit nu een 295watt voeding in, dit is helaas net te weinig voor mijn radeon 9800 AIW en dan ook nog een aantal usb devices stroom te geven. Het gebeurd nu regelmatig dat de pc niet boot, ik moet dan de stroom erag halen en opnieuw erop zetten om de pc te kunnen starten.

De voeding die erin zit is breder en minder diep als een standaard atx voeding. mijn 450Watt atx voeding kan ik dan ook niet bevestigen erin.

Weet iemand wat voor voeding ik nodig heb en waar deze te krijgen zijn? het moet wel minimaal 350 Watt zijn.

alvast bedankt.

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
Sommige PC zaken kunnen hier wel aan komen maar ze zijn gruwelijk duur.
De meest gebruikte oplossing in dat geval is en ATX-kabel-verlenger te kopen en de nieuwe voeding aan de achterkant te monteren of hem gewoon er bovenop te zetten. Je moet wel een voeding met lange voedingskabels hebben, ook dat hebben ze niet allemaal.

Een tweede kleine (miniATX) voeding in de kast plaatsen is ook een oplosisng, maar dan moet je nog zelf wat knutselen zodat ze allebei tegelijk aan gaan. Kewstie van een paar draadjes en een weerstandje. Maar dat staat hier wel ergens in een FAQ.

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand misschien ook welke pc zaken ik kan kijken? ik heb me namelijk al suf gezocht, maar kan deze niet vinden.

Overigens als ze niet meer als €100 kosten zal het geen probleem zijn.