[NFS:UG] Sommige textures wit?

Pagina: 1
Acties:

• ddkiller0900
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:36
Ik was gisteren nfs aant spelen en na een race viel mijn spel spontaan uit. 1 keer een vastloper gehad van windows (BSOD). Toen ben ik meteen gaan zoeken naar topics op Got over wat het probleem kon zijn. Maar het had in ieder topic te maken met de Radeon. Nu ben ik zelf de bezitter van een Geforce 4 MX 440 64 MB en het enige wat ik kon bedenken was nieuwe drivers installeren. Heb de nieuwste van de Nvidia site afgehaald en nu heb ik een probleem dat sommige textures wit zijn. Weet iemand hoe dit te verhelpen is??

Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/bk316472/nfs.jpg

Verwijderd

Heb je het al een keer opnieuw geinstalleerd? Of probeer eens andere (oudere) drivers *standaard vragen* :P

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Yuck, wat ziet dat er allemaal lelijk uit, heb je de kwaliteit helemaal verlaagd naar nul ofzo?

Denk zelf dat het aan de "lage" kwaliteit beeld ligt!

[ Voor 24% gewijzigd door swampy op 27-11-2003 10:21 ]

There is no place like ::1

• ddkiller0900
Heb alles op hoogste staan behalve resolutie op 1024x768 :)
Maar het probleem is er ineens niet meer en nu valt ie opeens weer eens uit. Moet dringend een patch uitkomen want ben je lekker aant gamen en win je en valt je spel uit !!! :'(

Verwijderd

ddkiller0900 schreef op 27 november 2003 @ 10:51:
Maar het probleem is er ineens niet meer en nu valt ie opeens weer eens uit. Moet dringend een patch uitkomen want ben je lekker aant gamen en win je en valt je spel uit !!! :'(
Met een Geforce 4 MX 440 64 MB, zet eerst maar eens een hoop terug dan, inc. de resolutie. Ik ben bang dat die kaart dit echt niet kan trekken op die resolutie, iig niet speelbaar.

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

ddkiller0900 schreef op 27 november 2003 @ 10:51:
Heb ik ook met mijn Ati hoor, 9500 Pro kaartje, kan alles aan maar ga geen tournament in want zodra je de graphics van race 2 laad.... crash!

Sigh ( en ja voor Ati genoten, VPU recover staat uit en fastwrites ook )

Ik denk dat het spel gewoon nodig wat patches kan gebruiken. In jou geval zou ik wat dingen verlagen, vooral de kwaliteit van de visuals enzo!

Ik denk namelijk dat je videokaart het niet echt aankan, als dat grafisch geweld. Vergeet niet dat je maar 32 MB hebt en high quality visuals tussen 64 en 128 Mb geheugen kunnen opvreten.

Helaas voor ja, je moet kwaliteit op-offeren. BTW, heb je de matrox kaart gekocht voor je "werk" voor "twee schermen aansturen" of om een andere reden. Want gamen op een matrox is mogelijk maar wordt met elke generatie spel moeilijker. Zelfs de nieuwe kaarten ( P750 en consorten ) zullen moeite hebben met games!

[ Voor 22% gewijzigd door swampy op 27-11-2003 10:58 ]

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik heb daar ook lichtelijk last van, maar dan alleen in mijn achteruitkijk spiegel, dus wat voor mij gebeurt is het normaal.

Settings
Alles op z`n hoogst / 1024/768 / FSAx4 AAx4 / ATI-9800pro

• ddkiller0900
swampy, ik heb dus wel een Geforce 4 MX 440 64 mb !! Maar als ik aan het spelen ben gaat alles echt vloeiend :? Heb de laatste nieuwe patch geinstalleerd maar het hielp niks. Ik sta nu rank 10 bij draggen en circuit. Ben nu bezig met sprinten en daar krijg ik net voor de finish vreemde textures en wanneer ie je score hoort te laten zien kom ik gewoon in windows terecht. Maar ik ga straks eens de instellingen lager zetten en kijken of het wat afdoet. Hoe kwam je er eigelijk bij dat ik een Matrox had?

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

ddkiller0900 schreef op 27 november 2003 @ 11:33:
swampy, ik heb dus wel een Geforce 4 MX 440 64 mb !! Maar als ik aan het spelen ben gaat alles echt vloeiend :? Heb de laatste nieuwe patch geinstalleerd maar het hielp niks. Ik sta nu rank 10 bij draggen en circuit. Ben nu bezig met sprinten en daar krijg ik net voor de finish vreemde textures en wanneer ie je score hoort te laten zien kom ik gewoon in windows terecht. Maar ik ga straks eens de instellingen lager zetten en kijken of het wat afdoet. Hoe kwam je er eigelijk bij dat ik een Matrox had?
Mmm, gek ja. Ah wel! Zat daarnet nog in een matrox/NFS:U topic. Noem het een "shared brain" probleempje.

Als je kaart problemen krijgt moet je inderdaad eerst eens kijken of settings lager zetten werkt :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddkiller0900
Ben nu al een week bezig met uit te zoeken wat het probleem kan zijn dat het spel telkens ofwel naar windows terugkeert ofwel een BSOD geeft (met de melding dat het iets te maken heeft met nv4_disp.dll). Heb de laatste nieuwe Direct x 9b gedownload, nieuwste nvidia drivers maar het helpt niks. wat nu??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook een "trotse" bezitter van een GForce 4 MX 440 64MB maar heb alles op hoog staan en 1280x1024 en hij scheurt ervandoor.. Echt super _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 december 2003 @ 00:53:
Ik ben ook een "trotse" bezitter van een GForce 4 MX 440 64MB maar heb alles op hoog staan en 1280x1024 en hij scheurt ervandoor.. Echt super _/-\o_
Met welke drivers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terr > Windows XP/2000 ForceWare

Geen 1 probleem gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over 3 weken beschik ik toch een Radeon 9600 van Color3D €122

Oeps d8 dat ik de Edit knop had gebruikt.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2003 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddkiller0900
Ik draai hier nu windows 2003 Server Standard edition, ik ga morgen ff Windows Xp Pro op een andere harde schijf installeren. Werkt nfs dan nog niet, dan koop ik me een nieuw mobo (heb ik toch nodig ivm Serial ATA ;)). Bij iedereen wat ik ken loopt het spel als een trein en bij mij krijg ik gewoon bij sommige levels vage textures en dan weet ik dat ie na afloop van de race naar windows gaat of bsod :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddkiller0900
Het probleem is volledig opgelost. Ik heb gewoon een ander moederbord gekocht (was ik trouwens toch van plan ivm Serial ATA) en nu draaid alles perfect. Heb een ABIT NF7-S mobo met XP 1700+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf ook het probleem met vage textures, terwijl ik toch een heel erg nieuwe computer heb met een radeon 9600 pro...en een super en ook dat abit moederbord, met 2.6ghz P4...Ik dnek dus niet dat het aan m'n spullen ligt, waar kan het nog meer aan liggen?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2003 13:54 ]

Pagina: 1