geeforce design:: -- Desktop : C2D E6600 / ASUS P5B dlx Wifi / 4GB PC6400 / Dell 2407 - Laptop: Sony Vaio FE11 -- MacBook 2,4 GHz
Ik zou denk ik Access gebruiken. Een tabel met alle geadresseerden en dan mails verzenden d.m.v. VBA. Voor een voorbeeld (Word & VBA), zie hier.
Misschien kan het ook met Outlook en VBA, of zelfs met VBscript, dat weet ik niet.
Misschien kan het ook met Outlook en VBA, of zelfs met VBscript, dat weet ik niet.
a horse! a horse! my kingdom for a horse! (exeunt)
[got.profile] | [t.net.profile] | [specs]
Ik beschik momenteel niet over Access en van VBA heb ik al helemaal geen kaas gegeten ...
nog een opmerking : een bericht dat niet verzonden is kan worden gesaved als 'concept'. Bestaat er een mogelijkheid om een kopie van dit concept te verzenden zodat het origineel concept bruikbaar (nog eens te verzenden) blijft ?
nog een opmerking : een bericht dat niet verzonden is kan worden gesaved als 'concept'. Bestaat er een mogelijkheid om een kopie van dit concept te verzenden zodat het origineel concept bruikbaar (nog eens te verzenden) blijft ?
geeforce design:: -- Desktop : C2D E6600 / ASUS P5B dlx Wifi / 4GB PC6400 / Dell 2407 - Laptop: Sony Vaio FE11 -- MacBook 2,4 GHz
Ja. Concept doorsturen. Of opslaan als .msg?
a horse! a horse! my kingdom for a horse! (exeunt)
[got.profile] | [t.net.profile] | [specs]
Is er geen mogelijkheid om je standaard sjabloon tijdelijk aan te passen?
mail.oft
mail.oft
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Inderdaad ! Opslaan als msg en dan telkens de msg verzenden naar de geadresseerde ...
Tnx voor de tip
Tnx voor de tip
De netste manier is om em op te slaan als template (OFT) file. Als je die OFT dan vervolgens weer vanaf de save locatie (bv je desktop) terug sleept in Outlook, dan kan je em altijd vanaf daar starten. Ik heb dus een apart mapje "Templates" gemaakt en daar sleep ik al m'n eigen OST files in. Als ik er 1 wil versturen hoef ik dus alleen maar even in de Templates te zoeken en dubbelklikken en zenden maar. Hij verdwijnt dus niet na het zenden (zoals wel bij messages in je Outlook mappen).
Probeer die OFT maar eens te slepen en daarna te versturen; hij blijft bestaan!
Probeer die OFT maar eens te slepen en daarna te versturen; hij blijft bestaan!
Wees consequent, maar niet altijd
Pagina: 1