Einde RC5

Pagina: 1
Acties:

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-02 13:08

Stropdas

Insert subtitle here

Topicstarter
Dit is waar sommige mensen niet aan willen denken, maar op een gegeven moment is dit project dus afgelopen omdat de sleutel dan is gevonden. Wat gebeurt er met de clients die her en der staan als service onder bijvoorbeeld NT die verder niet visible zijn? Komt er dan voor de verraste gebruiker een schermpie met: bedankt voor Uw medewerking? Ik heb adminrechten, maar als ik over een aantal weken weg ga bij dit bedrijf niet meer.

Ik heb ze nu ingesteld staan op pauze als je de tasklist ziet, helaas duurt het 3 seconden voordat hij terugloopt van 99 naar 0, en is het dus zichtbaar dat hij wel CPU-tijd verbruikt.

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

• Dutchman!
  • Laatst online: 16:42
Als je de client goed instelt gaat hij na RC5 keurig OGR doen, en als er echt niets meer te doen is krijgt hij van de keyservers een 'contest closed' signaal en sluit hij zichzelf keurig zonder morren af.

We spend our years as a tale that is told

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:11
De client zal geen melding maken van het einde van een project. Het OGR-project is een project dat in principe nog jaren mee kan.

Er zijn mensen die beweren dat na RC5-64, RC5-72 zal starten. Dit lijkt mij persoonlijk redelijk sterk, omdat Dnet zou moeten weten dat de lol er dan eigenlijk wel af is.

De client zal automatisch overschakelen op OGR. Dit gebeurt verder zonder slag of stoot. :)

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• weird0
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-04 00:09

weird0

The Luck is Dying

hoezow is de lol er dan af :? ?

€ Hij is weer heerlijk hoor coby
€ join us @ http://team.aggression.nl soon @ https://teamparkstad.nl

• Stropdas

Stropdas

Insert subtitle here

Topicstarter
Welke instelling moet je hebben om er voor te zorgen dat hij automatisch verder gaat met andere projecten. Voor zover ik weet doet hij alleen RC5 en staat de rest op =0

Verwijderd

project properties: RC5,OGR,CSC=0,DES=0

• Stropdas

Stropdas

Insert subtitle here

Topicstarter
Dan gaat hij als de buffer leeg is (en met alles nog verzenden naar de keyserver) gaat hij verder met OGR? Bestaan voor OGR dezelde teams, of moet ik me daar nog apart voor aanmelden?

Verwijderd

Als ik t goed heb gaattie nu pas verder met OGR als DPC afgelopen is (iemand die dat kan bevestigen)
en volgens mij moet je je voor OGR ook ff aanmelden bij de cows, zijn ook andere subteams voor denk ik

• Stropdas

Stropdas

Insert subtitle here

Topicstarter
Dan zal ik ff de ini-file aanpassen, en ff doormailen naar een vriend, hij heeft vandaag ff zijn systeem ingesteld, en mijn ini-file overgenomen, dat de instellingen goed zijn. Gelukkig kan ik over het netwerk de ini-file bij nieuwe systemen aanpassen, dus dat zit ook wel goed in geval van een foutje in de configuratie.

• Sequence
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

als je project priority op RC5,OGR,DES=0,CSC=0 hebt staan gaat ie automatisch over op OGR als RC5 afgelopen is, je hoeft je niet opnieuw aan te melden bij DPC..

Verwijderd

mooizo, scheelt weer werk.

Maar waar praten we eigenlijk over, hoelang duurt rc5 nog ongeveer?

• Stropdas

Stropdas

Insert subtitle here

Topicstarter
We zitten op bijna 35% dus nog eventjes. Maar hoe eerder de sleutel wordt gevonden, hoe eerder t is afgelopen he

Verwijderd

ja, dat snapte ik al :)

• Dutchman!
  • Laatst online: 16:42
ik geloof dat volgens de wetten der kansberekening de sleutel ergens tussen de 50% en de 60% van de gekraakte keyspace naar voren moet komen, met als 'most-unlikely' geval dat de sleutel het aller allerlaatste wu'tje dat wordt gekraakt is :) We zitten nu dus al over de helft, en zijn nog wel een jaartje bezig ofzo.

We spend our years as a tale that is told

• Stropdas

Stropdas

Insert subtitle here

Topicstarter
Ik heb net een collega blij gemaakt met een koe in de systemtray, vond ie wel geinig. Hieronder heb ik de inifile gezet. Met deze gegevens begon hij met 24 pakketjes van OGR te downloaden en te verwerken, waarom geen RC5? Kan ik vanaf afstand het commando dnetc -install uitvoeren?

[parameters]
id=b_vervaart@hotmail.com

[misc]
project-priority=RC5,OGR,DES=0,CSC=0

[rc5]
preferred-blocksize=31
randomprefix=242
fetch-time-threshold=240
fetch-workunit-threshold=2000

[display]
detached=yes

[triggers]
pause-watch-plist=taskmgr.exe

[networking]
nettimeout=10

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Het lijt er op dat er een aantal keyservers zonder RC5 blokken zitten. Met de instellingen die je nu hebt gaat ie automatisch over op OGR als er geen RC5 blokjes zijn. Ik denk dat daar het probleem ligt. Als de keyservers bij distributed weer gevuld zijn zal ie automatisch weer overhaan naar RC5.

[removed]

• Stropdas

Stropdas

Insert subtitle here

Topicstarter
Bedankt! Nu weet ik dat de instellingen daar goed staan.

Alleen zou ik dus nog graag willen weten of je op een afstand dat -install commando kan geven. Weet iemand hoe dat kan? (OF het kan). Het zijn NT4 bakken op een Novellnetwerk

• Sequence
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

Stropdas:>> ik zie van 1 regeltje bij jou het nut niet in :)

[triggers]
pause-watch-plist=taskmgr.exe

als het koetje in systray loopt mag men hem ook wel zien in taskmanager, pauze is dan jammer van die paar seconde :P

edit:
en install kan alleen vanaf de pc zelf volgens mij

• Stropdas

Stropdas

Insert subtitle here

Topicstarter
Dan moet het lijken alsof hij weinig processorkracht verbruikt (al kunnen ze zien hoeveel tijd er al naartoe is gegaan). Als je m met -install instelt, dan zie je niets op de systray, maar wel bij de taskmaneger

Verwijderd

test
Pagina: 1