Toon posts:

viper v770 onder win2000, en ook problemen in 98, plz help

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok, gaan we dan..

ik heb een bagger pc ( mijn vader heeft hem gekocht bij de aldi ) SiS chipset en award bios. Ik heb het volgende probleem: als ik een spel speel ( bijvoorbeeld TFC ), dan blijft mijn pc hangen om de 5 sec. Dan blijft hij ergens tussen 1 sec en 3 sec lang hangen. Dit is zwaar kut.

Wilde ik win2000 installeren, kent hij de kaart wel, alleen kan hij hem niet initialiseren.

Mijn kaart is niet kapot, heb hem bij een vriend geprobeerd en daar werkt hij helemaal goed. Ook in win2000. Ik heb nu zijn kaart, maar die geeft dezelfde problemen.

Wat kan ik hier aan doen? Ik heb een P III 450 met 64 MB, SCSI cd-roms ( plextor, en een plexwriter ), 3 HD's, 10 mb netwerkkaart ISA, en een 100 mbit kaart PCI, allebei tricom. en dus een viper v770 ultra ( tnt2 ) AGP.

Mr.Hein

Verwijderd

Compu is helemaal niet zo slecht hoor. Win2000 is meer het probleem. Terugstappen naar Win98 zou ik zeggen, de laatste drivers downen van internet en klaar is Hein.

Verwijderd

Juist, Win2000 is nog lang niet klaar voor bepaalde hardware drivers... ;)

Verwijderd

Topicstarter
Compu is niet zo slecht omdat ik al die zooi er zelf heb ingezet, alleen nog maar moederbord over van aldi pc...

Win2000 wel goed. Vriend van me draait dezelfde win2000 daar, en ik heb mijn kaart daar perfect geinstalleerd. Nog een vriend van me ook. ( andere win2000 ) Daar ligt het niet aan.

In win98 draait ie ookal niet lekker. Daar is dat probleem dat ie om de paar sec blijft hangen. Dat is het 98 probleem, met nieuwste drivers.

Win2000 herkent hem wel, maar kan hem niet initialisen.

Mr.Hein www.cybershock.org

Verwijderd

Topicstarter
Hij doet het al,... bios settings staan nu goed..

win2000 rules wel! netwerk gaat echt superraus. Kan 98 never nooit niet aan tippen.

Mr.Hein www.cybershock.org
fizclan.cjb.net