Ik heb met InstantCopy 8.0 een image gemaakt van een DVD (even voor de goede orde, het was de DVD van de DVD zoveeldaagse met cabaret dingen erop). Dit image wilde ik gisteren dus mooi op een DVD+RW fikken, alles is goed gegaan zegt InstantCopy maar 't lampje van mijn mijn Nec 1100a (met 1300a firmware) brandde nog en gaf een klikkend geluid.
Nu was die DVD+RW dus niet leesbaar, dus wilde ik die DVD+RW weer even formateren; welliswaar na een shutdown want ik heb het niet zo op hangende DVD writers. Kom ik er achter dat dat ding nu dus helemaal niet meer herkend wordt; nero, instantcopy en DVDinfo zeggen allemaal "no media instered". Ik had nog zo'n DVD+RW, maar die heb ik nog wel kunnen formateren met op en neer gesjoel met een werkende DVD+RW en de nietwerkende. Maar dit werkt dus helaas niet met de andere.
Is er nog een mogelijkheid om die DVD+RW fatsoenlijk te formateren?
Het staat iig vast dat InstantCopy 8 mijn pctje verlaat..
Nu was die DVD+RW dus niet leesbaar, dus wilde ik die DVD+RW weer even formateren; welliswaar na een shutdown want ik heb het niet zo op hangende DVD writers. Kom ik er achter dat dat ding nu dus helemaal niet meer herkend wordt; nero, instantcopy en DVDinfo zeggen allemaal "no media instered". Ik had nog zo'n DVD+RW, maar die heb ik nog wel kunnen formateren met op en neer gesjoel met een werkende DVD+RW en de nietwerkende. Maar dit werkt dus helaas niet met de andere.
Is er nog een mogelijkheid om die DVD+RW fatsoenlijk te formateren?
Het staat iig vast dat InstantCopy 8 mijn pctje verlaat..