Toon posts:

Hercules, Card Express of onbekend merk kiezen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zoals ik in een ander toppic (Card Expert TNT2 16mb goed of niet?) kunt lezen denk ik er over om een 16mb TNT2 voor m'n ouders PC te kopen. Nu kan ik voor fl.140,- een Hercules kopen, een Card Express voor fl. 150,- of een A-Tec (mij onbekend) voor fl. 99,-. Al deze kaarten werken met de Detonator drivers dus ik weet niet hoeveel online suport ik nodig heb. Wat zou de beste keuze zijn?

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Wat voor monitor komt er aan te hangen. Het punt is namelijk dat zo'n wazig merk vaak mindere onderdelen gebruikt en met name de RAMDAC wil nog wel eens slechter zijn. Nou merk je dat (vaak) niet als je 800x600 draait op een 15", maar als je 1024x768 op een 17" gaat draaien dan wordt het al duidelijker en helemaal als je ook nog eens 32bit kleur neemt ...
Ik zou gewoon niet moeilijk doen en 50,- meer uitgeven..

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat inderdaad om een 17" monitor die ik hoger dan 800x600 wil draaien en zeker ook op 32 bits. Ik geloof dat het merk Lifetec was. De kaart moet dit gewoon soepel kunnen doen zonder problemen.

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:38
nevermind, had niet gelezen dat het om TNT's ging.

Verwijderd

Topicstarter
Iemand nog iets toe te voegen??

Verwijderd

Topicstarter
Er heeft toch wel iemand ervaring met 1 van deze kaarten? Hij moet samenwerken met een AMD 400 Mhz, 128Mb, 17" scherm.

• Crazyhorse
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 11:52
Hercules.

Card expert en a-tech zijn beide b merken om het zo maar te noemen.

Maar ja die werken ook. Ga je voor de prijs dan a-tech.

Verwijderd

Topicstarter
Dat dacht ik zelf ook. De prijs vind ik ook wel redelijk, maar het is altijd goed om iets te horen van mensen die ervaring met die kaarten hebben.
Pagina: 1