Ik heb hulp nodig (geld speelt geen rol
)
Mijn bedoeling is om een MSI 875 bordje, P4-3.2 en veel geheugen te kopen.
Dit alles moet een beetje te oc-en zijn m.b.v. luchtkoeling.
Ik heb vele sites bezocht en ook vele testen gelezen. Nu ben ik gaar en aan jullie overgeleverd
Mijn bedoeling is om 2Gig (4 x 512mb-DDR500) aan geheugen op het bordje te plaatsen. Maar nu is mijn vraag;
Waarom zie en lees ik dat iedereen maar 2 paar geheugen modules plaatst terwijl velen test uitwijzen dat 4 plankjes een ietsie betere performance geven ?
Op de site van MSI wordt niets medegedeeld over het gebruik van 4 plankjes en op hun foto's zie ik altijd maar 2 plankjes.
Heeft iemand ervaring met dit soort geheugen en welke zijn de beste ?
Het is nu nacht en ik zit op m'n werk (dit heet "nachtdienst" zegt m'n baas).
Heb daarom een beetje geduld voordat ik op jullie hulp reageer, ik slaap dadelijk tot 12.00 uur (hoop ik).
En als laatste: Cu in de jaarbeurs (ik ben diegene met slaapzak op de rug)
Mijn bedoeling is om een MSI 875 bordje, P4-3.2 en veel geheugen te kopen.
Dit alles moet een beetje te oc-en zijn m.b.v. luchtkoeling.
Ik heb vele sites bezocht en ook vele testen gelezen. Nu ben ik gaar en aan jullie overgeleverd
Mijn bedoeling is om 2Gig (4 x 512mb-DDR500) aan geheugen op het bordje te plaatsen. Maar nu is mijn vraag;
Waarom zie en lees ik dat iedereen maar 2 paar geheugen modules plaatst terwijl velen test uitwijzen dat 4 plankjes een ietsie betere performance geven ?
Op de site van MSI wordt niets medegedeeld over het gebruik van 4 plankjes en op hun foto's zie ik altijd maar 2 plankjes.
Heeft iemand ervaring met dit soort geheugen en welke zijn de beste ?
Het is nu nacht en ik zit op m'n werk (dit heet "nachtdienst" zegt m'n baas).
Heb daarom een beetje geduld voordat ik op jullie hulp reageer, ik slaap dadelijk tot 12.00 uur (hoop ik).
En als laatste: Cu in de jaarbeurs (ik ben diegene met slaapzak op de rug)