Nieuwe vorm van reclame???

Pagina: 1
Acties:

• somnus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-03-2025
Ik kwam een half uurtje geleden op de site van Het Laatste Nieuws, een belgische krant en wat kreeg ik daar? Jawel reclame voor monster.be in mijn f*cking search venstertje!!! (dat venstertje dus wanneer je daar bovenaan op search duwt (in ie6 hé).

Had dit nog nooit gezien. Heeft iemand dit al eens voorgehad? Lijkt mij weer een nieuwe irritante vorm van reclamevoering om de blockers te omzeilen.
Maar heb toch maar mailtje met de nodige uitleg en source naar de ontwikkelaars van google toolbar gestuurd om dit zo snel mogelijk te implementer :Y)

edit: url van Het laatste Nieuws: http://www.hln.be
je moet misschien wel 10-20 keer refreshen voor je die domme ad krijgt, cookies deleten lijkt na meermaals proberen de kans serieus te vergroten om die ad tevoorschijn te krijgen.
(het is dus dezelfde reclame als degene die je meestal rechts in je browser te zien krijgt van monster.be)

edit 2: GiSaE, die search rommel moet niet aan staan, ik heb dat nog nooit gebruikt en toch gebruikt het dat nog... Spyware heb ik (hopelijk) niet. Ik heb een paar dagen geleden adaware nog eens uitgevoerd en buiten een paar cookies dat die verdacht vond en het gebruikelijke alexia register item en de vermelding in het register van mediaplayer vond die niets verdachts.

[ Voor 52% gewijzigd door somnus op 27-11-2003 03:18 ]

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ik weet niet welk search ding je precies bedoelt, maar ik heb nergens last van, niet in mozilla en niet in internet explorer...
Na nog tal van keren het te hebben geprobeert, en de search onder F3 aan te hebben gezet kwam het idd tevoorschijn.
Op de pc van mijn ouders zit er altijd een ad in het search gedeelte, en opent er ook een ad fullscreen die mijn ouders niet weg krijgen (ze kennen alt+F4 niet)
De reclames worden iid nu wel erg aggressief, en het valt me op dat ze bijna allemaal geschreven worden voor internet explorer, dat is ook een van de redenen waarom ik die niet meer gebruik.

[ Voor 66% gewijzigd door Gisae op 27-11-2003 03:00 ]

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

• bop
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08-2024

bop

VisualWeb

Ik krijg bij het klikken al 2 irritant pop-ups :(

doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh