VOB naar dvd inclusief menu?

Pagina: 1
Acties:

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hallo mensen,

Ik wilde voor mezelf en voor mijn Job een test dvd maken met de trailers die ik van dolby heb gedownload (alles LEGAAL dus..). Ik heb met NERO VISION EXPRESS een fantastisch mooi menu gemaakt, en alles doet het zegt Vision, zelfs het branden gaat goed. Hij is eerst bijna een uur aan het rekenen en coderen.

Maar als ik dan de DVD (+rw in dit geval) in al mijn dvd spelers probeer
* een Pioneer DV 350 ::resultaat-> gooit em net zo hard weer terug
* een Sony DVP S336 ::resultaat -> geeft foutcode C 13:00
* een unnamed DVD speler in mijn pc :: -> komt er na een half uur nog eens achter dat ie niets met de dvd kan en gooit em er dan uit (ondretussen loopt wel af en toe een progje vast)

Het enige wat ik doe is de *.vob files die ik gedownload heb samen met het menu branden. Ik heb niets omgezet naar andere formaten.

Zou het zo moeten zijn dat dit werkt? of moet ik die vob files omzetten naar andere formaten?

Wat kan hier de fout zijn dat het NIET wil?

**heb de search gebruikt maar zag nergens dit probleem voorbij komen...**

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:00

voodooless

Sound is no voodoo!

En je DVD-brander? Wat doet die met je +rw? Lijkt mij gewoon een probleem met je medium. Al die platers zullen wel geen +rw aan kunnen. Maar ik kan er natuurlijk naast liggen ;)

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Diezelfde DVD+rw met een film ofzo er op (DVD -> DVD) doet het wel gewoon, dat zal dus het probleem niet zijn..

• Koenzie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-02 00:29

Koenzie

Never leave, just go

Ik zou even de hele iso downloaden met dezelfde trailers erin, ff bakken en werkt gelijk. Ik heb hem hier ook en werkt goed.

Life is like a box of chocolates you never know what ya gonna get